یگان ویژه امروز با حضور در دبیرستان پسرانه‌ی علامه‌ی حلی شهر کرمان، اقتدار و توان خود را در بین دانش آموزان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پور نخعی فرمانده یگان ویژه استان کرمان گفت: به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی نمایش اقتدار و توان عملیات یگان ویژه‌ی استان کرمان در دبیرستان علامه ی حلی شهر کرمان برگزار شد.

پور نخعی افزود: با توجه به آموزش‌هایی که داده شده امروز بچه‌های ما قدرت نمایش در سلاح کشی، حرکات دفاع شخصی، و در دسته‌های پیاده‌ی ضد اغتشاش  که این‌ها مانور‌های زمینی و میدانی هستند را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: واحد موتوری این گروه تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی را که برای پیشبرد راهبرد‌های امنیتی است به اجرا می‌گذارد.

پور نخعی گفت: یگان ویژه با راهبرد‌های شش گانه  واجرای آن مانند آموزش‌های نوین، استفاده از تجهیزات مدرن تلاش می‌کند نظم و امنیت را حفظ کند و اینکه ما در جامعه می‌توانیم در برابر تهدیدات بایستد.

وی افزود: دانش آموزان امروز آیندگان ما هستند و باید ببینند نیروی مقتدری در استان حضور دارد و می‌تواند در برابر آن‌ها از هرگونه تهدید محافظت کند.
پور نخعی تصریح کرد: سعی می‌شود در تمام مدارس با نمایش دادن فیلم و کار‌هایی که انجام شده دانش آموزان با توان رزمی آشنا شوند و در بعضی مدارس که فضای مناسبی داشته باشند این برنامه‌ها اجرا می‌شود .

انتهای پیام/ی

نمایش اقتدار یگان ویژه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار