سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه تصمیم گیری‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به ویژه در مبارزه با سوخت قاچاق باید متناسب با شرایط روز باشد، گفت: تصمیمات و مداخلات ما برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نباید مانعی برای توسعه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: همواره برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در استان کرمان اقدام می‌شود، زیرا با توجه به تغییرات نرخ ارز، قاچاق برخی کالا‌ها سود‌های کلانی را به دنبال دارد.

وی همچنین بیان کرد: تمام امکانات کشور برای ایجاد اشتغال، رشد صنعت، توسعه و چرخیدن چرخ صنعت به کار گرفته شده است و نمی‌خواهیم که مانع کار برای این بخش شویم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق خسارت‌های سنگینی را به امنیت، اجتماع و اقتصاد کشور وارد می‌کند، بیان کرد: مجموعه مس یکی از جامعه‌های بزرگ کارگری استان کرمان است و ۲۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند و اگر در حوزه مدیریت این مجموعه‌ها مشکلی ایجاد شود، در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

ملانوری گفت: لازم است که مدیریت مس سرچشمه و خاتون آباد گزارشی از مصرف سوخت کنونی، برنامه خود برای استفاده از سوخت‌های مایع و گازی و برنامه‌های خود تا پایان سال ۹۸ را اعلام کنند.

وی اظهارداشت: همواره تلاش می‌کنیم که تولید در این مجموعه بزرگ کارگری به خوبی دنبال شود و امنیت و آسایش خاطر مدیران این مجموعه نیز حاصل شود و در این رابطه مدیران شرکت‌های گاز و نفت نیز باید با مدیران این مجموعه برای مدیریت مصرف سوخت، همکاری لازم را داشته باشند.
ملانوری  با اشاره به اینکه باید نیاز‌های استان را تامین کنیم، ادامه داد: تامین سوخت چاه‌های کشاورزی نیز ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه وضعیت کشور در حوزه امنیت، خوب و مطلوب است، گفت: بسیاری از پیشرفت‌ها و توسعه‌های رخ داده در کشور به دلیل وجود امنیت حاصل شده است.

انتهای پیام/ی

نباید مانعی در مسیر توسعه ایجاد شود

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار