نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:امروز برخی از افراد که از امکانات جمهوری اسلامی استفاده می کنند تفکر سرمایه داری قارونی در سر دارند و آمار اختلاس آن ها در رسانه ها شنیده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع فرماندهان ارشد نیروی انتظامی استان گفت:امروز برخی از افراد که از امکانات جمهوری اسلامی استفاده می کنند تفکر سرمایه داری قارونی در سر دارند و آمار اختلاس آن ها در رسانه ها شنیده می شود.

وی افزود:اهمیت توجه به نعمت های الهی را نمی توان با هیچ قلمی نوشت همانگونه که مولکول های عالم که پیچ و مهره های جهان هستند را نمی توان شمارش کرد.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه نمی توان بالاترین نعمت را شناسایی کرد،گفت:مطلق بودن معیار شناخت بالاترین نعمت است و در نعمت های مشروط باید شرط ها رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:اگر شرط این نعمت ها رعایت نشود،اشرف مخلوقات حسرت می خورد که کاش انسان نمی شدیم چرا که مسئول بوده و به خود توجه نکرده است.

وی با بیان اینکه انسانی که شرط ها را رعایت نکند گمراه است،اظهار کرد:هدایت در مقابل ذلالت تنها نعمت مطلق است که اگر سلب شود اعضای وجودی انسان بی معنی است.

آیت الله سید علیرضا عبادی بیان کرد:امروز در آزمایش های آخر زمان قرار گرفته ایم و باید بسیار هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خدا در قرآن نعمت هدایت را استثنا کرده است،گفت:خداوند به هر موجودی هر آنچه که شایسته خلقتش بوده را عطا کرده و سپس راه بهره برداری از هر ابزار را به آن ها آموخته است.

وی با بیان اینکه تفکر قارونی هنر نیست بلکه عین بی هنری است،افزود:افرادی چون ابوذر غفاری که به نعمت بزرگ الهی پی برده اند،سختی ها برایشان شیرین است. 

آیت الله سید علیرضا عبادی بیان کرد:زمانی که پولدارها سکه ها را با تبر برای یکدیگر تقسیم می کردند،ابوذر غفاری در منزل بر روی یک حصیر زندگی می کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه معاویه با تمام زور و زر حریف ابوذر غفاری نشد،افزود:این انسان آگاه در زمان تبعید خود در رَبَذه، بذر تشیع را کاشت و افراد زیادی شیعه شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات،دین بالاترین سرمایه است،گفت:نیروهای نظامی و انتظامی مراقب مواضع ایمانی خود باشند.

سردار شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار بیان کرد:امنیت مهم ترین و بهترین موهبت الهی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی علی رغم تمام کاستی ها و مشکلات موجود،در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند،افزود:۱۵۸ شهید نیروی انتظامی در خراسان جنوبی وجود دارند.

سردار شجاع اظهار کرد:در سطح کشوری ۱۳ هزار نفر از نیروی انتظامی در راه دفاع از وطن جان خود را نثار کرده اند.

انتهای پیام/غ

امنیت مهم ترین و بهترین موهبت الهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.