خطیب جمعه بیرجند گفت: مشکلات اقتصادی فرهنگی سیاسی و اجتماعی داخل کشور مربوط به ماست و نباید راه نفوذ و دخالتی برای دشمنان و بیگانگان باز کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی خطیب جمعه بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند گفت: موشک های مقتدرانه سپاه پاسداران و همایش ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان و فرمایشات رهبری خواب شترهایی که پنبه دانه خواب می دیدند را آشفته تر کرد.

خطیب جمعه بیرجند با بیان این مطلب و با تبیین جهاد افزود: اگر جهاد و دفاع نباشد اندیشه های مستبدان، مستکبران و استثمارگران هیچ چیز را سر جایش نمی گذارد.

وی با اشاره به اینکه اگر مستکبران و دشمنان نه قانون عقل و فطرت می فهمند و نه به قانونهای بین المللی پایبند نیستند گفت: آنها هیچ زبانی را نمی فهمند مگر زبان قدرت را پس اگر جامعه ای بخواهد در برابر آنها بایستد باید قوی باشد.

خطیب جمعه بیرجند افزود: شرط اول جهاد غلبه بر هوای نفس و دشمن درون و تقوای الهی است.

آیت ا...عبادی گفت: نباید فرهنگ ما متاثر از فرهنگ ضد ارزش غرب باشد بلکه باید به فرهنگ غنی الهی و اسلامی خود تأسی کرده و در حل مشکلات مختلف کشور از آن بهره گیریم.

وی با بیان اینکه اگر یک عده در داخل کشور از فرهنگ غرب الهام بگیرند فتنه شکل می گیرد افزود: جهاد کبیر اینست که باید هوشیار بود و تحت تاثیر بیگانه قرار نگرفت تا دشمن زمین گیر شود.

انتهای پیام/ک

دشمنان هیچ زبانی را نمی فهمند، مگر زبان قدرت را

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.