سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ستارگان قطر است و هیچ گاه تسلیم نمی‌شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال السد باید در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، امشب (یکشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السیلیه برود و تلاش می‌کند تا با پیروزی مقابل تیم سوم جدول به صدرنشینی اش ادامه دهد.

ژاوی هرناندز، هافبک اسپانیایی السد که چند روز پیش مصدوم شده بود، در این مسابقه غایب است، اما امکان دارد با صلاحدید کادرفنی و تیم پزشکی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

اسوالدو فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از بازی با السیلیه درباره این بازی بیان کرد: السیلیه با کسب ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قرار دارد و دیدار با این تیم بسیار سخت است، زیرا نسبت به چندسال گذشته پیشرفت بسیاری کرده اند و بازی با آن‌ها پیچیده است.

او افزود: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر قطر است و تلاش می‌کنیم تا در لیگ قهرمانان آسیا هم به قهرمانی برسیم. مقابل پرسپولیس تسلیم نخواهیم شد و تا لحظه آخر مبارزه می‌کنیم. السد پس از بازی با پرسپولیس تمرین زیادی نکرده است و به بازیکنان به خاطر تلاش زیادی که کردند استراحت داده شد، اما السد تیم بزرگی است و در این بازی پیروز خواهیم و اصلا باختمان در بازی با پرسپولیس تاثیری بر عملکردمان نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر در پایان گفت: درباره تعویق زمان این بازی از من سوال نکنید، برگزاری مسابقه با السیلیه مزایایی برای تیم دارد و بازی کردن هر ۳-۴ روز می‌تواند ما را به سطح بین المللی نزدیک کند.

گفتنی است، دیدار امشب (یکشنبه) السد قطر مقابل السیلیه از ساعت ۲۰:۲۰ و دیدار برگشت پرسپولیس ایران و شاگردان فریرا، یکم آبان ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پیروزی متفکران بر متمولان/ پرسپولیس ایران چگونه از سد قطر گذشت؟

داور مقصر شکست السدقطر مقابل پرسپولیس ایران است

طلسم بزرگی که پرسپولیس شکست


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال السد قطر درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار