اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای دیدار با السد قطر، فردا (یکشنبه) راهی دوحه قطر خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری دیدار حساس شهرآورد تهران مقابل استقلال، ۲ جلسه تمرین ریکاوری برگزار کرد و قرار است اعضای این تیم، فردا (یکشنبه) ساعت (۱۱:۴۵ دقیقه به وقت تهران) راهی دوحه قطر شوند تا پس از حضور در هتل تورچ و کمپ اسپایر، نخستین تمرین خود را از ساعت ۱۸ (به وقت محلی) در قطر آغاز کنند.

در روز دوشنبه هم سرخپوشان از همین ساعت (۱۸ به وقت محلی) آخرین تمرین خود را در ورزشگاه اصلی بازی، جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهند کرد و سپس آماده برگزاری بازی حساس مقابل شاگردان مانوئل فریرا خواهند شد.

در دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل محرومیت حضور نخواهند داشت و محسن ربیع خواه و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب هستند.

همچنین سید جلال حسینی، کاپیتان نخست پرسپولیس هم که امروز (یکشنبه) به دلیل سرماخوردگی شدید و سردرد با اجازه برانکو تمرین نکرد، مشکلی برای دیدار با تیم قطری ندارد و به این بازی خواهد رسید.

مصطفی قنبرپور، مدیر تیم پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می‌گوید: دیدار سخت و حساسی مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داریم، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی را در بازی رفت بدست آوریم. فردا (یکشنبه)، ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه راهی دوحه قطر می‌شویم و پس از انجام ۲ جلسه تمرینی آماده بازی خواهیم شد.

او افزود: سید جلال حسینی را تحسین می‌کنم، چرا که با توجه به سن و سابقه‌ای که دارد، با تمام وجود برای تیم بازی می‌کند و مطمن هستم بازهم سید جلال با تمام غیرتی که دارد، در زمین حضور می‌یابد و به بازیکنان انگیزه، روحیه و ... می‌دهد. مطمن باشید، حسینی در سخت‌ترین شرایط هم تیمش را تنها نمی‌گذارد و بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید:آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها پیش از سفر به قطر

برانکو:هوادران انتظار دارند ما در کهکشان اول باشیم/فلسفه هجومی تیم پرسپولیس هیچگاه تغییر نخواهد کرد

علیپور:جای خالی بازیکنان با کیفیتمان در بازی با السد حس خواهد شد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت سید جلال حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار