مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنان کلیدی و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر السد محروم و یا مصدوم هستند و غیبت آن ها می تواند به ضرر تیم باشد.

علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:همانطور که در دیدار های گذشته تیممان شاهد بودید ،بازیکنان تیم پرسپولیس سرحال است و همچنین توانستیم در دیدارهایی  برابر تیم های الدحیل قطر ، سپیدرود رشت و استقلال تهران در چارچوب دربی 88 نیز عملکر خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

علیپور در ادامه افزود:ما در دیدار شهرآورد برابر تیم استقلال تهران توانستیم تمام تاکتیک های تیم کادر فنی را که به ما گوشزد شده بود ، اجرا کرده و عملکرد خوبی را داشته باشیم.در 2 موقعیت نیز باید پنالتی می گرفتیم اما داور دستور به ادامه بازی داد.

علیپور:جای خالی بازیکنان با کیفیتمان در بازی با السد حس خواهد شد

با روحیه خوبی به مصاف السد قطر خواهیم رفت

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:قرار است تا بازیکنان تیم پرسپولیس با روحیه بالا و مصمم و همراه با تاکتیک های کلیدی که برانکو ، سرمربی تیممان به ما گوشزد کرده است برابر تیم السد حاضر شویم تا به نتیجه خوبی برسیم.

جای خالی بازیکنان با کیفیتمان در بازی با السد حس خواهد شد

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشورمان درباره با مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی تیم پرسپولیس بیان کرد:بازیکنان کلیدی همچون محمد انصاری و کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی دیدار بعدی تیم پرسپولیس تهران برابر السد قطر در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دست داده اند  و همچنین برانکو ، سرمربی تیممان به دلیل دریافت اخطار باید بازیکنان را اجازی به غیراز نیمکت تیم اداره کند و به دنبال این موضوع جای خالی آن ها به شدت در دیدار برابر السد حس خواهد شد.

علیپور:جای خالی بازیکنان با کیفیتمان در بازی با السد حس خواهد شد

علیپور در ادامه داد:بازیکنان تیممان هم قسم شده اند تا در دیدار رفت برابر تیم السد ،در حالی که بازیکنان کلیدی  غیبت دارند  ،نتیجه خوبی را کسب کنیم تا مهر صعودی تیممان به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا را زده باشد.ما 100 درصد هدفمان در این دیدار برای گلزنی به تیم السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا همانند تیم فوتبال استقلال که توانسته بود 2 گل در خانه به این تیم بزند ، ما نیز گلزنی کرده و موفق شویم.

با جو ورزشگاه های قطر آشنا هستیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان افزود:ما با جو ورزشگاه ها قطری آشنا هستیم و با تیم های السد و الدحیل در ورزشگاه هایشان بازی های را داشته ایم.ما می دانیم همانند همیشه هوادارانمان در ورزشگاه حاضر می شوند و با تمام توان از ما حمایت خواهند کرد و بازیکنان تیم پرسولیس نیز در مقابل با تمام توان به دنبال خوشحال کردن آن ها با برد تیم السد قطر خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها پیش از سفر به قطر

برانکو:هوادران انتظار دارند ما در کهکشان اول باشیم/فلسفه هجومی تیم پرسپولیس هیچگاه تغییر نخواهد کرد

حسینی به دلیل کسالت تمرین پرسپولیس را ترک کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار