همسر رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد او همیشه با آنچه همسرش در توئیتر منتشر می‌کند، موافق نیست.

ترامپ رئیس جمهوری که حتی همسرش نیز با نظراتش موافق نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا روز گذشته اعلام کرد او همیشه با آنچه دونالد ترامپ در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر می‌کند، موافق نیست. بانوی اول آمریکا در این خصوص تاکید کرد همیشه صادقانه ترامپ را در جریان نظراتش درباره توئیت‌های او قرار می‌دهد.

ملانیا ترامپ در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد: من همیشه با آنچه او توئیت می‌کند، موافق نیستم و این مسئله را به او می‌گویم. من نظرات و مشاوره صادقانه خود را با او در میان می‌گذارم و گاهی اوقات او به نظرات من گوش می‌دهد و گاهی هم گوش نمی‌دهد. با این حال من نظر و ایده خود را دارم و برای من بسیار با اهمیت است که آنچه را احساس می‌کنم بیان کنم.

بنابر گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور آمریکا به طور فعال از توئیتر برای انتشار نظرات جنجالی خود درخصوص موضوعات داخلی و بین‌المللی از طریق این شبکه اجتماعی استفاده می‌کند. وی بارها به خاطر توئیت‌های جنجالی خود کانون انتقادات بی‌شمار قرار گرفته است. به گفته بسیاری، ترامپ از این شبکه اجتماعی برای توهین به اشخاص و مقامات مختلف سیاسی و نیز اظهارنظرهای بحث‌برانگیز استفاده می‌کند.

به عنوان نمونه توئیت‌های ترامپ درباره آتش‌سوزی کالیفرنیا که آن را به قوانین زیست محیطی ربط داده بود، حتی مقامات کاخ سفید را از توضیح در این باره ناتوان کرده بود.

ملانیا همچنین در این مصاحبه گفته که از ترامپ خواسته است گوشی موبایلش را کنار بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار