فرماندار گناوه گفت: در برهه کنونی وحدت و همدلی نیاز اصلی کشور در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها است.

وحدت و همدلی نیاز اصلی کشور در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها استفرماندار گناوه در آیین مشترک نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: نیروی انتظامی با بهره گیری از آموزه‌های دینی و الهی برای تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی در جامعه و مرز‌های کشور مقدر عمل کرده و در خدمت رسانی و احترام نهادن به مردم مجدانه تلاش می‌کند.

سید علی پاک نژاد افزود: ایجاد امنیت و اقتدار در برابر متخلفان و تخطی کنندگان قانون از مطالبه‌های اصلی مردم است، که در اولویت ماموریت نیروی انتظامی قرار دارد.

رییس شورای تامین شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: با توجه به اینکه امروزه مواد مخدر از مسیر جاده به سمت دریا سوق داده شده، نیروی‌های امنیتی و انتظامی با اشراف کامل از مرز‌های دریایی در برابر چنین تحرکاتی به خوبی عمل کرده اند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان در زمینه تامین نظم و امنیت و کاهش سرقت‌ها با مشارکت و همراهی سپاه و بسیج موفق عمل کرده است و این افتخاری برای شهرستان گناوه است.

پاک نژاد با بیان اینکه روز به روز بر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان افزوده می‌شود گفت: صدور رای دادگاه لاهه بعداز گذشت ۴۰ سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی به نفع جمهوری اسلامی داده شد که این اقتدار نظام دولت تدبیر و امید و انزوای امریکا را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: ریس جمهور، جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل از حق مشروعیت نظام و انقلاب در سازمان ملل به خوبی دفاع کرد در حالیکه ترامپ با سخنان سخیف خود مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت.

فرماندار گناوه گفت: در برهه کنونی وحدت و همدلی نیاز اصلی کشور در برابر تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان است.

وی گفت: اصحاب رسانه این شهرستان که همواره در اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت موفق عمل کرده اند، نقش بسزایی در نظم و امنیت و آسایش مردم دارند.

در پایان این مراسم از ماموران نمونه انتطامی و خانواده شهدا تقدیر و تجلیل بعمل امد.

انتهای پیام/م

آیین مشترک نیرو‌های مسلح در گناوه

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.