فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی هستند.

آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حفظ نظام و نقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ علی اکبر طالب زاده صبح سه‌شنبه در نشست با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی هستند، خاطرنشان کرد: تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از آسمان حریم ولایت ایستاده‌ایم و حافظ این نظام و انقلاب هستیم.

طالب‌زاده با اشاره به برخورداری این پایگاه از وجود کادر پروازی مجرب و شجاع و نیروی فنی متخصص و دانشمند، تصریح کرد: در زمینه برخورداری از نیروی انسانی و تجهیزات و امکان دارای شرایط مطلوبی هستیم.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بیان کرد: با توجه به شرایط عملیاتی و توان دفاعی کاملا آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن عزیز اسلامیمان ایران هستیم.

وی توجه به مسائل دینی و اخلاقی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در حوزه مصون سازی و فرهنگ سازی از سوی این پایگاه هوایی حرکت‌های خوبی انجام شده است.

طالب زاده افزود: با توجه به اینکه اکثریت نیرو‌های مسلح ما را جوانان تشکیل می‌دهند و در ابتدای ورود به دوران جوانی وارد دوره سربازی می‌شوند، توجه به مسائل تربیتی بسیار حساس است.

انتهای پیام/م

نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی هستند

برچسب ها: دفاع مقدس ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.