جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر گفت:سپاه و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تیعیت از مقام معظم رهبری و با بالا بردن توان رزمی و تجهیزات نظامی غافلگیر نمی‌شوند.

سپاه و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سرهنگ حمید خرمدل صبح یکشنبه در گردهمایی فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع) استان بوشهر در سپاه امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه وضعیت ما در منطقه و جهان با اهمیت است، اظهار داشت: استکبار برای مقابله و از بین بردن انقلاب اسلامی آرام و قرار نداشته و دائما در حال برنامه‌ریزی علیه نظام ماست.

خرمدل با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمن غافل‌گیر کردن ماست چرا تنها در غافلگیری ما می‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند، ادامه داد: سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تیعیت از مقام معظم رهبری و با بالا بردن توان رزمی و تجهیزات نظامی غافلگیر نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه نیات شیطانی دشمنان اسلام و قرآن به نتیجه نخواهد رسید، افزود: اگر دشمن بخواهد نیات پلید خود را علیه نظام اسلامی ایران عملی کند، قطعا پاسخ سپاه و نیروهای مسلح بسیار کوبنده و مهلک خواهد بود.

خرمدل با اشاره به اینکه آمریکا قراردادهای بین‌المللی را به راحتی زیر پا می‌زند، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا قیدی به مسائل بین‌المللی ندارد.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن برنامه دارد تا با همکاری نوچه‌های داخلی و خارجی خود به سپاه نفوذ کند، خاطرنشان کرد: دشمن را در عرصه نفوذ و رخنه در سپاه ناکام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی برای دشمنان اهمیت ویژه دارد و عملکرد و محبوبیت سپاه در منطقه آنها را مبهوت کرده، یادآور شد: عملکرد قوی سپاه در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی باعث شده تا آمریکا و رژیم صهیونیستی به این نتیجه برسند که با سپاه نباید شوخی کنند.

انتهای پیام/م

سپاه تمام تحرکات دشمنان و تحولات منطقه‌ای را رصد می‌کند

خرمدل با اشاره به اینکه امروز همه دشمنان ما نسبت به سپاه حساسیت ویژه داشته و با برنامه‌ریزی‌های ویژه آن را مورد تهاجم قرار می‌دهند، تاکید کرد: سپاه تمام تحرکات دشمنان و تحولات منطقه‌ای را رصد می‌کند.

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.