فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:در این برهه حساس از نظام ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی (ره) تا نابودی استکبار جهانی را با تمام قدرت ادامه دهیم.

ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی (ره) را با تمام قدرت ادامه دهیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های   باشگاه خبرنگاران جوان  سردار محمدتقی صفری صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی سیاسی در بوشهر اظهار داشت: دشمن تحت هر شرایطی و با تمام قدرت با انقلاب ما و راهی که امام (ره) برای ما ترسیم کرده است در ستیز بوده و دست از این ستیز برنخواهد داشت تا زمانی که این راه را دو دستی تقدیم آن‌ها کرده و کنار بگذاریم.

صفری با اشاره به اینکه تا انقلاب اسلامی و راه معمار کبیر انقلاب در این کشور ساری و جاری باشد دشمنی آمریکا نیز با نظام ما ادامه خواهد داشت، گفت: در این برهه حساس از نظام ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی (ره) تا نابودی استکبار جهانی با تمام قدرت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نهضت حضرت امام همان نهضت امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) است که با خون دل‌ها به دست آماده، افزود: حضرت امام انقلاب را ایجاد کرد تا اهداف قرآن، اسلام و راه ائمه اطهار را نه تنها برای ایران بلکه جهانیان ساری و جاری کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اولین اصلی که حضرت امام برای خود و برای سربازان خود ترسیم کرد راه خدا در همه کار‌ها و عرصه‌های مختلف بود، ادامه داد: حضرت امام خالصانه‌ترین مسیر را که راه شهادت بود برای جوانان ترسیم کرده و نشان داد که مرگ در راه خدا حیات جاودانه است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن تمام قد در مقابل انقلاب و راه امام ایستاده، خاطرنشان کرد: امروز اگر انقلاب و راه امام در جهان به خوبی می‌درخشد بخاطر اخلاص امام و سربازان ایشان و قرآنی بودن این راه است.

صفری با بیان اینکه رفتار دشمن نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و فقط نابودی نظام ما را می‌خواهد، تاکید کرد: اگر دشمن دیروز از هواپیمای مسافربری ما نمی‌گذرد امروز نیز مجالس عروسی و عزای مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال اجرای توطئه جدید علیه انقلاب، نظام و کشور ماست، تصریح کرد: استکبار در حال مهره‌چینی نیرو‌های بی‌بصیرت داخلی است تا اینکه به انقلاب و اهداف نظام ما ضربه اساسی وارد کند.

صفری در پایان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری سرباز با بصیرت و قوی ایمان می‌خواهد، گفت: ما نباید به هیاهو‌های دشمن بلرزیم و به لبخند‌های آن‌ها شا باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.