معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون جمهوری اسلامی به قدرت راهبردی در منطقه غرب آسیا تبدیل شده طوریکه دشمن را به وحشت انداخته است به همین دلیل نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوره گردی‌های خود را برای خروج ایران از سوریه آغاز کرده است.

قدرت راهبردی ایران درمنطقه دشمنان را به وحشت انداخته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سردار یدالله جوانی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس بوشهر افزود: پاسخ ما به استکبار جهانی و راس آن‌ها آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل این است که جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشار‌های اقتصادی آن‌ها در منطقه خواهد ماند و کسی که باید از این منطقه خارج شود، رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: به دشمنان جمهوری اسلامی اعلام می‌کنیم که طرح خروج ایران از منطقه شکست خورده است و فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی همانند دیگر توطئه‌های بی نتیجه آن‌ها از جمله داعش و گروه‌های تکفیری بی اثر است و این اهرم‌ها نمی‌تواند ایران را از میدان مقاومت خارج کند.

جوانی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) جایگاه ملت ایران را تغییر داد و از حامی رژیم اشغالگر اسرائیل، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرارداد و به مردم ایران هویت دینی و اسلامی بخشید.

وی بیان کرد: یکی از عواملی که امروز دشمن به جمهوری اسلامی فشار وارد می‌کند، دست کشیدن از تکلیف دینی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و احساس ضعف و خطر در مقابل قدرت منطقه‌ای ایران و جبهه مقاومت است، اما با وجود همه این توطئه‌های استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، حرکت مقاومت پویاتر بانشاط‌تر از گذشته مسیر خود را طی می‌کند.

جوانی گفت: امروز پس از ۳۹ سال آگاهی بخش انقلاب اسلامی باعث شده در همه جای دنیا ملت‌ها به دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیایند و اسرائیل و هم پیمانانش فهیمده اند که آرمان‌های انقلاب اسلامی در نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل به عنوان جرثومه فساد، تفرقه افکنی، اشغالگری، غارت و کشتار مسلمانان، جدی است.

وی افزود: حماسه روز قدس که پرچم دار آن ملت ایران است توفیقی است تا دشمن ستمگر و یار مظلوم باشیم، زیرا مردم فلسطین نماد مظلومیت، مقاومت، صبر، رنج و آورگی و رژیم صهیونیستی نماد خیانت، شرارت، ظلم، قتل و کودک کشی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز قدس دفاع از انسانیت، کرامت انسانی، حق و مظلوم، ایستادگی در برابر باطل، عامل وحدت امت اسلام و خیزش عمومی مسلمانان جهان، نماد قدرت انقلاب اسلامی و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی در میان امت‌های مسلمان و غیر مسلمان تبدیل شده است.

انتهای پیام/م

اکنون جمهوری اسلامی به قدرت راهبردی در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.