نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بخش عظیمی از اقتدار نظام اسلامی ایران مدیون نیرو‌های مسلح است.

بخش عظیم اقتدار کشور مرهون نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد فداکاری‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران، افزود: دفاع مقدس نشان داد انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق نهضت کربلا بوده و در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام پایدار خواهد ماند.

وی بیان کرد: نظم نوین جهانی بر اساس اندیشه‌های جهان استکبار به بار نخواهد نشست، چون ایران اسلامی همواره افتخار هشت سال دفاع مقدس را همراه خود دارد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما ملتی هستیم که نه جنگ طلب بودیم، نه جنگ طلب هستیم، و نه جنگ طلب خواهیم بود، ولی آن قدر قدرت بازدارندگی داریم که نگذاریم هیچ کشوری گوشه چشمی به وجبی از کیان ما داشته باشد.

امیردریادار بابک امینی افزود: برای حفظ مرز‌های دین و میهن، خون دادیم تا اکنون به چنین قدرتی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهادت طلبی مهمترین درسی است که از دفاع مقدس می‌توان آموخت، بیان کرد: با برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، علاوه بر گرامی داشتن یاد مردانی که از جان خود گذشتند، فرهنگ شهادت طلبی را به نسل‌های جدیدمنتقل می‌کنیم.

در این مراسم استاندار بوشهر، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسوولان استان و همچنین خانواده معظم شهدا حضور داشتند و در پایان یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان بوشهر با رژه مقابل جایگاه، توان خود را برای پاسداری از مرز‌های میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ک

رژه نیروهای مسلح استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.