فرماندار قصرشیرین گفت : با توجه به شروع سال تحصیلی جدید 153 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان روستاهای محروم زلزله زده این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مراد علی تاتار فرماندار قصرشیرین ارزش ریالی هر بسته هدیه را 350 هزار ریال اعلام کرد و گفت : بسته های اهدایی شامل دفتر ، خودکار ، مداد ، مداد رنگی ، جامداد و تجهیزات آموزشی است که بین دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی پنج روستای قصرشیرین توزیع شد.

وی گفت : این اقدام خیرخواهانه با مشارکت یکی از خیران از سوی اداره آموزش و پرورش با همکاری مشاور امور بانوان فرماندار برای اجرای عدالت آموزشی بین مدارس و دانش آموزان در روستاهای محروم و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان با توجه به سال تحصیلی جدید صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین ادامه داد: تلاش همه مسئولان در رشد و تعالی و گسترش علم در روستاها و مناطق محروم همیشگی است.

تاتار گفت: با تلاش آموزش و پرورش امسال در سطح شهر و روستاهای این شهرستان هیچ کلاس درسی در کانکس برگزار نشده و هم اکنون تمامی دانش آموزان در مدارس مسقف به فراگیری علم و دانش می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین نیز گفت: این شهرستان 48 باب مدرسه دارد پنج مدرسه شامل سه باب شهری و 2 باب مدرسه روستایی در زلزله 21 آبان سال گذشته تخریب شد.

کامران آبی افزود: ساخت 2 مدرسه روستایی در روستاهای «سید حاتم» و «آقابرار» پایان یافته و تمامی دانش آموزان روستایی در مدارس مسقف سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی اظهار داشت: همچنین ساخت سه باب مدرسه شهری نیز هم اکنون در دستور کار است و دانش آموزان این مدارس در نوبت مخالف مدارس دیگر تحصیل می کنند.

این مقام مسئول ، زمان بهره برداری از سه باب مدرسه شهری در دست احداث را سال تحصیلی آینده بیان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع بسته های اهدایی بین دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی پنج روستای قصرشیرین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.