رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۹۰ عدد کیف با لوازم‌التحریر به ارزش ۱۵ میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه اسلا‌م‌آباد غرب به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

اهدا 90 عدد کیف با لوازم‌التحریر به مددجویان کمیته امدادبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب گزارشی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند ارائه داد.

وی با اشاره به تبلیغات شهری و رایزنی‌های انجام شده در اداره‌های سطح شهرستان برای مشارکت بیشتر و بهتر اداره‌ها، اظهار داشت: یکی از اداره‌هایی که دعوت این نهاد را پذیرفت، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان است.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 90 عدد کیف با لوازم‌التحریر به ارزش 15 میلیون تومان از سوی اداره‌ اوقاف و امور خیریه اسلا‌م‌آباد غرب به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

بیگزاده افزود: این بسته اهدایی شامل کیف مدرسه، پنج جلد دفتر، جامدادی، مدادرنگی، پرگار، پاک‌کن، تراش و انواع خط‌کش، خودکار و مداد است.

این مسؤول تامین آبرومندانه حداقل نیازهای تحصیلی را خواستار شد و گفت: از مردم نیکوکار و خیران گرامی تقاضا داریم با شروع سال تحصیلی و افزایش قیمت نوشت‌افزار همانند سال‌های قبل این عزیزان را مانند فرزندان خود بدانند و بیشتر از گذشته در این طرح مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.