معاون وزیر نیرو:

نمایشگاه آب، پل ارتباطی شرکت‌های داخلی و خارجی است

سروش گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب فرصت مناسبی است تا بخش خصوصی داخلی و خارجی دستاورد‌های خود را در معرض دید مصرف‌کنندگان و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو قرار بدهند.

نمایشگاه آب پل ارتباطی شرکت‌های داخلی و خارجی استبه گزارش گروه اقتصادی باشگلاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛عباس سروش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اشاره به برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، گفت: این رویداد بین‌المللی فرصت بسیار مناسبی است تا بخش خصوصی داخلی و خارجی بتوانند دستاورد‌های خود را در معرض دید مصرف‌کنندگان و شرکت‌های تابعه وزارت نیرو قرار بدهند.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارت نیروی دولت دوازدهم که تاکید ویژه‌ای به حوزه مدیریت و کنترل مصرف دارد، تاکید کرد: ارائه محصولات کاهنده مصرف و تجهیزاتی که در تحقق این مهم می‌تواند نقش بسیار مثمرثمری را ایفا کند طبیعتا می‌تواند در حضور بیشتر خانواده‌ها برای تهیه اقلام کاهنده مصرف بسیار موثر باشد.


بیشتر بخوانید:قیمت آب باید واقعی شود


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر اینکه نمایشگاه صنعت آب وتاسیسات آب و فاضلاب پل ارتباطی شرکت‌های داخلی و خارجی است، بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ۲۴۴ شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد ۲۱۶ شرکت از داخل کشور و ۲۸ شرکت خارجی هستند.

سروش در پایان گفت: نمایندگان ۱۲ کشور خارجی شامل کشور‌های ایتالیا، چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه در این دوره از نمایشگاه حاضر هستند که کشور‌های آلمان، چین و ترکیه به صورت پاویونی در این دوره حضور دارند.

انتهای پیام/

حضور ۲۴۴ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار