براساس نتایج یک نظرسنجی جدید یک سوم از رای‌دهندگان آمریکایی نام نامزد انتخابی خود برای انتخابات میان دوره‌ای کنگره را نمی‌دانند.

یک سوم رای دهندگان آمریکایی نام نامزد انتخابی خود برای کنگره را نمی‌دانندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، براساس نتایج نظرسنجی «رویترز ایپسوس» یک سوم از رای‌دهندگان آمریکایی نام نامزد انتخابی حزب خود برای انتخابات میان دوره‌ای کنگره را نمی‌دانند.

نتایج این نظرسنجی، که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد  در حالی که کمتر از 5 هفته به برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا باقی مانده است، 34 درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه و 32.5 درصد از رای‌دهندگان طرفدار حزب دموکرات نام نامزد مورد نظر خود برای کنگره را نمی‌دانند.

براساس گزارش هیل شناخت نام نامزد انتخاباتی عامل اصلی برای ترغیب رای‌دهندگان برای شرکت در رای‌گیری خواهد بود و نامزدهای انتخاباتی اغلب میلیون‌ها دلار را در کمپین‌های انتخاباتی و خارج آن صرف می‌کنند تا جاییکه امکان دارد خود را به مردم بشناسانند. با این حال در این دوره انتخاباتی که بسیاری از رای‌دهندگان مایلند از رای خود به عنوان پیامی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استفاده کنند، دانستن نام نامزدها ممکن است مانند همیشه دارای اهمیت نباشد.

رابرت اریکسون، استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک در مطلبی برای خبرگزاری رویترز نوشت با توجه به تضاد حزبی موجود، رای دهندگان به طور فزاینده‌ای براساس حزبی (دوست داشتن یا تنفر از ترامپ) رای خواهند داد تا براساس کاندیدهای منطقه‌ای خود. همچنین مارک هثیرینگتون، استاد علوم سیاسی در دانشگاه کارولینای شمالی به رویترز اعلام کرد این روزها چیزی که اهمیت ندارد این است که نام نامزدهای انتخابات کنگره چیست. این استاد علوم سیاسی تاکید کرد این روزها مردم بیشتر به دنبال آن هستند تا با رای دادن، مخالفت خود با جناح مقابل را نشان دهند تا طرفداری از حزب‌شان را.

بنابر گزارش هی،ل دموکرات‌ها در انتخابات آتی میان دوره‌ای کنگره به 23 کرسی در مجلس نمایندگان آمریکا نیاز دارند تا بتواند کنترل آن را در دست بگیرند. سایت «فایو ترتی ایت هاوس» روز چهارشنبه پیش بینی کرد دموکرات‌ها شانس 77 درصدی برای بدست آوردن اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را دارند.

همچنین براساس نظرسنجی پیشین راسموسن ریپورتس، تقریبا از هر سه نفر رای دهنده آمریکایی در انتخابات آتی میان دوره‌ای کنگره، دو نفر به دنبال رای دادن به کسانی غیر از نمایندگان فعلی کنگره هستند. در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا کل نمایندگان مجلس نمایندگان و یک سوم مجلس سنا باید مجددا در انتخابات تعیین شود. در حال حاضر جمهوری‌خواهان 236 کرسی مجلس نمایندگان را در اختیار دارند در حالی که رقبای دموکرات آنها تنها 193 کرسی مجلس را به خود اختصاص داده‌اند.

در ماه نوامبر انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره برای انتخاب همه ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان، ۳۴ عضو از مجموع ۱۰۰ عضو مجلس سنا به همراه انتخاب تعدادی از فرمانداران و شهرداران آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار