استاندار لرستان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید موسی خادمی‌،استاندار لرستان گفت: امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری استان اختصاص یافت.

 سید موسی خادمی اظهار کرد: گردشگری جزو محور‌های توسعه استان است، ولی باید پای کار بیایم.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد درجه هتل‎های استان غیر واقعی است، ادامه داد: برخی از این هتل‎ها استاندار‌دهای لازم را ندارند. به عنوان مثال یک هتل چهار ستاره معیار‌ها و استاندار‌دهای لازم را برای چهارستاره‎ بودن ندارد و این قضیه استان را از نظر مسافر و گردشگر بدنام می‎کند.

خادمی اضافه کرد: ما طرح و ایده‎های گردشگری را حمایت می‎کنیم و وظیفه دولت زمینه‎سازی و ایجاد زیرساخت‎‌هاست. بخش خصوصی باید صنعت گردشگری را در استان توسعه دهد و دولت نقش کمررنگ‎تری در این قضیه دارد.

استاندار لرستان با اشاره به هتل صخره‎ای خرم‎آباد تصریح کرد: این هتل حمایت می‎شود و از بانک هم پیگیر مشکلات آن هستیم.

وی یادآور شد: امسال حدودا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری اختصاص دادیم و دنبال کار قلعه فلک‎الافلاک هستیم. سال گذشته برای آزادسازی قلعه ۳۰ میلیارد دادیم و همه این کار‌ها را برای توسعه گردشگری استان انجام می‎دهیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: مجموعه استان در حمایت از توسعه گردشگری هماهنگ است و بدبینی‎هایی که در این خصوص وجود داشته، دیگر وجود ندارد.

وی گفت: نیاز است که بخش خصوصی در استان حمایت خود را از توسعه گردشگری انجام دهد و ما قول می‎دهیم که حمایت‎های لازم را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ب

 

اختصاص ۱۵ میلیارد به گردشگری لرستان

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.