معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از تشکیل یک قرارگاه برای پیگیری مشکلات اقتصادی در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب الله خجسته پور در شورای سیاست گذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران از قدیم مورد طمع جهان خواران بوده است، اظهار داشت: استعمارگران همواره چشم طمع به این کشور داشته اند وشکل و ماهیت حکومت‌ها در ایران برای آنان مهم بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان این ملت همواره به دنبال این بوده اند که حکومتی در ایران مستقر باشد که منافع آن‌ها را تامین کند، تصریح کرد:از ۴۰ سال پیش که حکومتی با ماهیت دینی و مردمی در ایران شکل گرفت، حساسیت استعمارگران نیز افزایش یافت چراکه منافع خود را در خطر می‌دیدند و می‌دانستند نظامی با پشتوانه مردمی حاضر نمی‌شود به استعمارگران باج بدهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه از لحظه پیروزی انقلاب تا به امروز دشمن به دنبال کارشکنی در ایران بود، افزود:، اما خللی در مصمم بودن مردم ایجاد نشد و خوشحالیم ۴۰ سال از انقلاب را با افتخار پشت سر گذاشته ایم.

خجسته پور با اشاره به اینکه دشمن در بیان اهداف خود اعلام می‌کند که به دنبال حمایت از مردم ایران است، اما در واقعیت به دنبال ایجاد دوگانه مردم و حکومیت هستند، گفت: حمایت از مردم دروغی آشکار است؛ مگر می‌شود حامی مردم بود و اجازه نداد دارو به مردم برسد.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ما دروغ‌های دشمن را درک کرده اند و این دوگانه مردم و حکومت هیچگاه در کشور ما به بار نخواهد نشست، تصریح کرد: لازم است به عنوان مدیران و مسئولین نظام با تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات کوشا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در شورای تامین لرستان و به پیشنهاد سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، در سطح استان قرارگاهی تشکیل داده ایم برای پیگیری رفع مشکلات اقتصادی، این قرارگاه شروع به فعالیت نیز کرده است.

انتهای پیام/د

قرارگاه استانی پیگیری مشکلات اقتصادی در لرستان تشکیل شد

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.