رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه ارتقا ایمنی، کیفیت و استاندارد نمودن آسانسور‌ها ضروری است، گفت: در نیمه نخست سال جاری ۸۷ گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور در این شهرستان صادر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عنایت شرفی گفت: سال گذشته در مجموع ۱۲۵ گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور در بروجرد صادر شد.

وی اظهار داشت: در این مدت بر اساس تصمیمات کمیته علایم مرکز استان، در مجموع ۷۶ مورد صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی تحت پوشش انجام گرفت.

رئیس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: از این تعداد ۱۱ مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی مربوط به فرآورده‌هایی از قبیل: نمک خوراکی ید دار، حوله کاغذی، عرقیات گیاهی، کیک، ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، بتن آماده انجام شده است.

شرفی اضافه کرد: همچنین دراین مدت ۶۵ مورد تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۵۷۶ مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحد‌های تولیدی تحت پوشش و ۹۸۵ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفته که در این بازرسی‌ها ۱۲۲ مورد مغایرت با الزامات استاندارد مشاهده و اقداماتی از قبیل: اخطار، توقیف و جمع آوری کالا‌های مغایر انجام شده است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد گفت: در این مدت با همکاری آزمایشگاه همکار و شرکت‌های بازرسی، تعداد ۳۳۲ مورد آزمون دوره‌ای نازل‎های سوخت مایع (پمپ بنزین) و ۲۳ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر درشهربازی و زمین بازی شهرستان‌های بروجرد و اشترینان صورت گرفته است.

انتهای پیام/د

۸۷ گواهی ایمنی آسانسور در بروجرد صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.