مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ازتکمیل و تحویل متقاضیان شدن ۶ هزار و ۸۴ واحد مسکن در سایت مسکن مهر بروجردخبرداد.

۶هزار واحد مسکن مهر در بروجرد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی علیخانی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: از مجموع ۶ هزار و ۳۸۶ واحد مسکن مهر تاکنون ۶ هزار و ۸۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۱۲۰ واحد از مجموع واحد‌های باقیمانده به دلیل مشکلات ایجاد شده در تعاونی‎ها پرونده قضایی دارند، همچنین قریب به ۵۰ واحد دیگر بدون متقاضی و بلاتکلیف بودند که اخیرأ تحویل تعاونی مسکن پادگان مهندسی بروجرد شده‎اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطر نشان کرد: حدود ۱۵۰ واحد دیگر یک سری مشکلات دارند که در حال رفع شدن هستند.

علیخانی ادامه داد: عملیات آماده‎سازی و محوطه‎سازی معابر سایت مسکن مهر بروجرد حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می‎رسد.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات واحد‌های مسکن مهر بروجرد به این دلیل است که با وجود چند سال اقامت ساکنان در واحد‌ها سرویس‎های لازم انجام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به مشکلات آسانسور‌های این سایت اظهار کرد: مدیران عامل تعاونی‎ها باید مدارک و اسناد لازم را در اختیار اداره استاندارد قرار داده و نواقص موجود را رفع کنند.

علیخانی با اشاره به اینکه بخشی از کار‌ها در سایت مسکن مهر بروجرد در حوزه راه و شهرسازی است، تاکید کرد: دستگاه‎های اجرایی متولی باید بخش دیگری از نیاز‌های ساکنان این سایت از جمله در حوزه‎های درمانی، فرهنگی و آموزشی را تامین کنند.

انتهای پیام/م

تکمیل و تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.