مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی متناسب با رسالت کاری خود می‌بایست کاربری‌هایی که برایشان تعریف شده را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی علیخانی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن به برخی مشکلات مسکن مهر لرستان اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات مسکن مهر استان، اجرایی نشدن تعهدات برخی دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی متناسب با رسالت کاری خود می‌بایست کاربری‌هایی که برایشان تعریف شده همانند بهداشت و فضای سبز را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یکی دیگر از مشکلات اصلی مسکن‌مهر را با شهرداری‌ها و در خصوص عدم صدور پایان‌کار عنوان کرد و افزود: شهرداری‌ها خصوصا شهرداری خرم‌آباد در این مورد کوتاهی‌هایی داشتند که انتظار می‌رود نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

علیخانی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق و گاز نسبت به برقراری انشعاب واحد‌ها خوب عمل کردند، با این وجود برخی واحد‌ها به دلیل نبود تجهیزات انشعاب تاکنون تکمیل نشده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۶ واحد مسکن مهر در الیگودرز، ۲۸۰ واحد در پل‌دختر و ۷۰۰ واحد نیز در خرم‌آباد فاقد متقاضی است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه مشکل فاقد متقاضی بودن واحد‌های مسکن مهر خرم‌آباد حل شده است، تاکید کرد: ۴۶۴ واحد در این شهرستان در قالب خود مالک به پیمانکار واگذار و قرار شد، اداره کل راه و شهرسازی لرستان برای بخش دیگر مسکن مهر متقاضی معرفی کند و اگر کسی مراجعه نکرد، پیمانکار اختیار فروش دارد.

علیخانی با اشاره به ضرورت ترغیب برخی تعاونی‌ها برای حضور در مسکن‌مهر،تصریح کرد: برخی واحد‌ها نیز مشکل آسانسور دارند که از مسوولان استاندارد درخواست می‌شود در شرایط مالی به متقاضی تخفیف داده شود.

انتهای پیام/د

اجرایی نشدن تعهد دستگاه‌های اجرایی مشکل بزرگ مسکن مهر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.