استاندار لرستان گفت: نمی‌توان زمانی برای بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان تعیین کرد، اما به نظر می‌رسد مسائل اساسی آن حل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن و در جمع خبرنگاران،گفت: در این جلسه  مشکلات مسکن مهر لرستان اعم از مشکلاتی که با دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها داشتند به‌طورکلی بررسی شد.

وی افزود: علاوه بر مشکلات خاصی که متاسفانه مسکن مهر دارند، همانند نقطه‌یابی نامناسب و دوری از مراکز خدمات، مشکلاتی داخلی نیز با دستگاه‌ها داشتند که قرار بر حل آن‌ها شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسکن‌های مهر استان در بحث انشعابات آب، برق و گاز مشکل خاصی ندارند، افزود: در بحث آسانسور نیز قرار شد برای دارندگان مسکن مهر تخفیف داده شود.

خادمی بیان کرد: به دنبال طرحی هستیم که بخشی از مسکن‌های مهر بدون متقاضی را در ازای خانه‌هایی که در بافت فرسوده قرار دارد تحویل دهیم که البته بایستی کار کارشناسی آن انجام شود.

وی با ابراز اینکه در خرم‌آباد بیش از ۴۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی داشتیم، گفت: برخی از واحد‌های بدون متقاضی قرار شد به پیمانکار واگذار شود و با برخی واگذاری‌ها می‌توان گفت: دیگر مسکن مهر بدون متقاضی در خرم‌آباد نداریم.

استاندار لرستان ادامه داد: نمی‌توان زمانی برای بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان تعیین کرد، چرا که عاملی تک‌عنصری نیست و به چند عامل و چند دستگاه مرتبط است، اما به نظر می‌رسد مسائل اساسی آن حل شد.

انتهای پیام/د

مشکلات اساسی مسکن مهر لرستان حل شد

برچسب ها: مسکن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.