استاندار لرستان از جذب ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی،استاندار لرستان از جذب ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در شهرستان سلسله خبر داد.

سید موسی خادمی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اشتغال در سلسله جذب شده است، تصریح کرد: این تسهیلات اشتغال منابع خوب و کم بهره‌ای هستند و برای مجموعه کشاورزی و عشایری ما خیلی تسهیلات موثری می‌تواند باشد.

 

خادمی با تاکید بر اینکه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت طرح کارآموزان و کارورزان و مهارت آموزان هم مطرح شد که عملکرد خوبی است، افزود: امیدواریم که این عملکرد خوب در ادامه سال تکرار شود و علاوه بر این یک سری موارد کلی هم مربوط به مسائل اقتصادی و عمرانی شهرستان مطرح شد؛ برخی از پروژه‌های عمرانی و مشکلات مربوط به شهرک صنعتی و همچنین موضوع مهم گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه جلسه دیگر ما با کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان بود که مشکلاتی دارند و متاسفانه در این روز‌ها مشکلات آن‌ها بیشتر شده است، اظهار داشت: با سیستم بانکی مشکلاتی دارند با دستگاه‌های خدمات رسان مشکلاتی دارند که مطرح شده و قرار شد که امسال یک جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه خود شهرستان چه در استان یا در محل شهرستان برگزار شود.

 

انتهای پیام/ب

 

جذب ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در «سلسله»

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.