رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: بیش از ۵۰ تن گوشت منجمد، شکر، سویا، ذرت، جو و... در انبار‌ها ذخیره شده که برای مصرف مردم استان کافی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالرضا بازدار  رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان در نشست خبری معاون اقتصادی استانداری لرستان با خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰۰ هکتار سیستم آبیاری تحت فشار اجرا شد که ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به آن‌ها پرداخت شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ افزود: در حال حاضر قیمت مرغ بین ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ در بازار و در مرغداری ۶۱۰۰ تومان است که چندان رضایت بخش نیست.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان عنوان کرد: برای مقابله با تحریم‌ها دولت ۲۵ قلم کالای اساسی را مشخص و هدف گذاری کرده که با ارز دولتی وارد شوند که ۱۷ قلم از آن‌ها مربوط به جهادکشاورزی است.

وی بیان کرد: در این راستا تمام نهاده‌ها و مواد در هنگام ورود و خروج از کشور رصد می‌شوند تا با قیمت اصلی و مصوب توزیع شوند.

بازدار با اشاره به اینکه از لحاظ تامین مواد غذایی نگرانی وجود ندارد، گفت: بیش از ۵۰ تن گوشت منجمد، شکر، سویا، ذرت، جو و... در انبار‌ها ذخیره شده که برای مصرف مردم استان کافی است.

وی تصریح کرد: هر هفته ۳ بار جلسه تنظیم بازار برگزار می‌شود تا بتوانیم با قیمت مناسب مایحتاج مردم را تامین کنیم، اما باید گفت که در تامین کالا‌های اصلی سبد مصرفی خانوار هیچ مشکل و نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ پروژه پمپاژ در بخش کشاورزی داریم، خاطرنشان کرد: ۱۱ پروژه از این تعداد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی تا پایان شهریور سال ۹۸ تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/ی

۵۰ تن مواد غذایی در انبار‌های لرستان ذخیره شد

 

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار