نقشینه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیش‌بینی بارش باران در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران با وزش باد شدید همراه است+ جدول

کارشناس هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در استان‌های گیلان،گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش باران در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران با وزش باد شدید همراه است+ جدولامین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز و فردا در ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان های کردستان،کرمانشاه،همدان،مرکزی،لرستان،چهارمحال و بختیاری،غرب اصفهان انتظار بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

نقشینه ادامه داد: روزجمعه با نفوذ سامانه پرفشار روی دریای خزر، جریان سرد شمالی سبب ابرناکی،افزایش ابر،بارش باران،وزش باد شدید و کاهش دما در استان های ساحلی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در برخی استان های کشور خبر داد و گفت: روز جمعه در استان های گیلان،مازندران،گلستان،خراسان شمالی،اردبیل و دامنه البرز و جنوب آذربایجان غربی کاهش محسوس 8 تا 10 درجه دما پیش بینی می شود.

به گفته وی امروز بعدازظهر آسمان تهران با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه است.

نقشینه در پایان از بارش باران در آسمان پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران، طی روزهای شنبه و یکشنبه دمای تهران به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 11 مهرماه

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار