نقشینه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بارش پراکنده باران در سواحل شمالی کشور/ دمای استان تهران افزایش می‌یابد+ جدول

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با کاهش شدت بارش در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

بارش پراکنده باران در سواحل شمالی کشور/ دمای استان تهران افزایش می‌یابد+ جدولامین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش شدت بارش در استان های شمالی خبر داد و گفت: امروز با کاهش شدت بارش در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، امروز  در غرب سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش نسبی دما و منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

نقشینه ادامه داد: روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر، بارش مجدد باران در استان های گیلان و مازندران آغاز خواهد شد که این ناپایداری روز دوشنبه علاوه بر گیلان و مازندران به استان های گلستان و خراسان شمالی کشیده می‌شود، از این رو انتظار داریم که بعدازظهر دوشنبه در بخش های از شمال غرب کشور رشد ابر همراه با بارش پراکنده باران داشته باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در سه روز آینده برای بخش هایی از استان های هرمزگان،جنوب فارس،جنوب و غرب کرمان رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران،رعد و برق و وزش باد را پیش بینی کرد.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان تهران افزود: در سه روز آینده آسمان تهران صاف و آفتابی و گاهی با وزش باد روبه‌رو خواهد بود، ضمن آنکه تا دو روز آینده روزانه یک درجه دمای استان تهران افزایش می‌یابد.

نقشینه با اشاره به اینکه امروز بیشینه دمای مهرآباد به 28 درجه سانتی گراد می‌رسد، بیان کرد: فردا بیشنیه دمای مهر آباد 29 درجه و روز دوشنبه 30 درجه سانتی گراد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی خنک ترین مراکز استان کشور را شهرکرد با 4 درجه سانتی گراد و سپس بیرجند با 6 و همدان با 8 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 7 مهر ماه

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار