گودرزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران صاف همراه با وزش باد+ جدول

کارشناس هواشناسی گفت: طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، بارش باران در استان‌های جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران صاف همراه با وزش باد+ جدولفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بارش پراکنده باران در سواحل شمال کشور خبر داد و گفت: طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و  اوایل شب در استان‌های جنوب کشور، بخشی از هرمزگان،جنوب شرق،شرق فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه علاوه بر استان های هرمزگان، جنوب شرق، شرق فارس، ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان در دامنه و ارتفاعات جنوبی و مرکزی زاگرس نیز افزایش ابر و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

به گفته گودرزی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه پدیده خاصی تا روز سه شنبه برای آسمان تهران پیش بینی نمی شود،بیان کرد: همچنین امروز آسمان تهران صاف و گاهی با وزش باد همراه است.

وی در پایان بیشینه دمای استان تهران را 29 درجه و کمینه فردا صبح 19 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

 

بارش باران در برخی مناطق کشور ادامه دار شد/آسمان تهران صاف همراه با وزش بادبارش باران در برخی مناطق کشور ادامه دار شد/آسمان تهران صاف همراه با وزش بادبارش باران در برخی مناطق کشور ادامه دار شد/آسمان تهران صاف همراه با وزش باد

انتهای پیام/

وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار