سفیر آمریکا در سازمان نظامی ناتو ضمن اتهام‌زنی به روسیه مبنی بر تلاش برای توسعه سامانه موشکی ممنوعه در اروپا، تهدید کرد این سامانه را هدف قرار خواهد داد.

آمریکا: روسیه توسعه پنهانی موشکی را متوقف نکند، حمله میکنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، آمریکا تهدید کرد سامانه‌های موشکی روسیه را در صورت لزوم نابود خواهد کرد.

«کای بیلی هاچینس»، سفیر دائم آمریکا در سازمان ناتو روز سه‌شنبه روسیه را به توسعه پنهانی سامانه موشکی ممنوع‌ شده کروز متهم و تهدید کرد واشنگتن پیش از عملیاتی‌ شدن چنین سامانه‌ای آن را نابود خواهد کرد.

سفیر آمریکا در سازمان ناتو در ادامه افزود واشنگتن به حل دیپلماتیک این مسئله پایبند است اما اگر روسیه همچنان به توسعه سامانه‌های موشک میان‌برد ادامه دهد، واشنگتن آمادگی حمله نظامی علیه مسکو را دارد.

به نوشته رویترز، آمریکا مدعی است روسیه در حال توسعه سامانه پرتاب موشکی است که ناقض «معاهده جنگ سرد» است و مسکو را قادر می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی به کشورهای اروپایی حمله هسته‌ای کند. اما روسیه بارها چنین اتهامی را رد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
آمریکا به هر کسی که زورش رسیده خواسته یا ناخواسته حمله کرده توی کشور خودشون بخاطر ثبات امنیتی داشتن اسلحه جنگی را آزاد کردند هنوز از طریق خودشان مورد تهدید قرار دارند نظرشان را به روس چین کره شمالی ویا حتی افغانستان برمیگرداند واقعا ترامپ دیوانه است وآمریکا هم خبیث
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
خیالتان راحت ، جنگی در کار نخواهد بود.
فقط چیزی که رخ می دهد ، آمریکا با ایجاد تلاطم در اقتصاد جهانی باعث گران شدن انرژی می شود و گور خودش را با دست خودش می کند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
روسیه زنده زنده می خوردت.
Saudi Arabia
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
جنگ حهانی میخواد شروع بشه
چه جنگ وحشتناکی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
آمریکا غلط میکند روسیه بگوش باشد تازمانی که با رهبری ایران باشد ماهم با روسیه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
حالا فکر کرده روسیه هم مثل فلسطین است که به آنجا حمله کند و آنجا را اشغال کند. آمریکا کارش ضعیف کشی است. اگر می توانست به روسیه تا حالا حمله می کرد یا هر جای دیگر اگر می توانست حمله می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
روسیه به کشورهای اروپایی حمله اتمی کند!! این آمریکاست که در داخل کشورهای اروپایی پایگاه نظامی زده است و به نوعی آنجا را اشغال کرده است و در این پایگاهها حتی سلاح اتمی نگه داشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
به امید نابودی آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
واقعا خنده داره/ دیگه گذشت اون زمان که تهدیدات شما رو کسی جدی میگرفت/ در حال حاضر شما حریف نیروی مقاومت لبنان که سلاح زیادی ندارند نمیشوید چه برسه به روسیه که حتی فکر حمله به اون هر کسی رو به خنده میندازه/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
نابودی آمریکا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
دروغ قرن!
آخرین اخبار