مسابقات دو و میدانی نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حدود 50 نفر از نیروهای نظامی و انتظامی در پیست دو و میدانی استادیوم امام علی (ع) کرمان برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

عذری ریاحی، رییس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات دو و میدانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ماده های 100 متر، 800 متر و 3 هزار متر با حضور شرکت کنندگانی از یگان ویژه ناجا، تیپ 38 ذوالفقار سپاه، ناحیه حضرت امیر سپاه، مرکز آموزش شهید باهنر ناجا، نیروی انتظامی ناجا، لشکر 41 ثارالله سپاه و هوانیروز ارتش در پیست دو و میدانی استادیوم امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در ماده 100 متر، محمود سلیمانی از یگان ویژه ناجا، حسن نخعی از ناحیه حضرت امیر سپاه و محمد نیزور از مرکز آموزش شهید باهنر ناجا مقام های اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

ریاحی تصریح کرد: در ماده 800 متر نیز عطاء زارع منصوری از یگان ویژه ناجا، سیدعلی سادات حسینی از تیپ38 ذوالفقار سپاه و علیرضا مسگر از یگان ویژه ناجا عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در ماده 3 هزار متر نیز مسلم عزیزی از فرماندهی نیروی انتظامی، حسین رضایی از تیپ 38 ذوالفقار سپاه و علی نخعی از مرکز آموزش شهید باهنر ناجا در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

ریاحی با اعلام اینکه این رقابت ها به همت اداره کل ورزش و جوانان با همکاری هیئت دو و میدانی استان کرمان برگزار شدند، افزود: به نفرات برتر این مسابقات با حضور مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان حکم و مدال اهدا شد.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های دو و میدانی نیروهای مسلح در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.