عشرت کردستانی و پیمان نصیری، ورزشکاران شایسته ی کرمانی تا بدین لحظه از رقابت های تورنمنت بین المللی دو و میدانی تونس 2 مدال طلا کسب کردند.

مهدی نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: تورنمنت بین المللی دو و میدانی معلولان از اول تیر ماه به میزبانی تونس آغاز شد.

وی افزود: کاروان اعزامی ایران در دو بخش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان در این مسابقات حضور یافت.

نخعی تصریح کرد: بدین ترتیب، تیم ملی دوومیدانی ایران در قالب ۲۰ ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و ۱۲ ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها شرکت کرد.

وی یادآور شد: از استان کرمان عشرت کردستانی و پیمان نصیری به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت ها حاضر شدند.

نخعی گفت: در روز نخست این رقابت ها در بخش جانبازان و معلولین، عشرت کردستانی، در پرتاب وزنه کلاس F55/56/57 با رکورد ۸ متر و ۸۳ سا نتی متر، مدال طلا را از آن خود کرد.

وی افزود: در روز دوم رقابت ها نیز پیمان نصیری، در کلاس T20، دو ۱۵۰۰ متر، با رکورد ۴ دقیقه و دو ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه، مقام اول را به خود اختصاص داد.

نخعی تصریح کرد: عشرت کردستانی هم، در کلاس F57، پرتاب دیسک، با رکورد ۱۸ متر و ۲۶ سانتی متر، مقام چهارم را کسب کرد.

وی یادآور شد: با احتساب مدال های ملی پوشان جانباز و معلول کشورمان در روز اول و دوم این مسابقات، تیم ایران تاکنون موفق به کسب ۱۸ مدال (۱۱ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز) از رقابت های بین المللی دو و میدانی معلولین- تونس شده است و فردا به کار خود در این مسابقات پایان خواهد داد.

تورنمنت بین المللی دو و میدانی معلولان- تونس 2018 از اول تیر ماه به میزبانی تونس آغاز شده است تا روز دوشنبه، در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

کسب مدال طلای تورنمنت بین المللی دو و میدانی توسط ورزشکاران معلول کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.