کتاب باران روز هجدهم واقعیت‌های ذهن یک دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی است که از معلم شهیدش به یاد دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مراسم بزرگداشت اولین شهید دفاع مقدس در شهرستان جیرفت معلم شهید «صفر معناصری» همراه با رونمایی از کتاب باران روز هجدهم با حضور برخی از مسئولان مردم و خانواده شهدا در مدرسه شهید معناصری جیرفت برگزار شد.

سهراب براهام نویسنده کتاب "باران روز هجدهم"در این مراسم گفت: این کتاب بر اساس بخشی از زندگی اولین شهید شهرستان جیرفت (شهید معناصری) که در روستای دوبنه مدیر و معلم بود، چاپ شده است.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس آبروی ما هستند ما هرچه عزت و افتخار داریم از جان گذشتگی آن‌ها است. شهید معناصری علاوه بر این که به مقام شهادت نائل شده است، قبل از آن معلم بود، و معلمی نیز شغل انبیاست.

نویسنده کتاب باران روز هجدهم تصریح کرد: این کتاب تمام واقعیت‌های ذهن یک دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی است که از معلم شهیدش به یاد دارد، معلم شهیدی که جوانمرد، فداکار، مهربان و عزیز بود.

از کتاب " باران روز هجدهم" اثر سهراب براهام که بر اساس طرحی از زندگینامه این شهید است، رونمایی شد، همچنین از طرف خانواده شهید معناصری، لوح قدردانی و سپاس به سهراب براهام نویسنده کتاب اهدا شد.

انتهای پیام/ی

شهدای دفاع مقدس آبروی ما هستند

برچسب ها: بازارنشر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.