مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در موضوع قطع برق ورزشگاه پارس شیراز، سیاه نمایی شد در حالی که نباید با بروز یک اتفاق ساده، تلاش دولت را برای افتتاح ورزشگاه پارس زیر سوال برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان فارس در جلسه روسای هیات‌های ورزشی استان فارس گفت: ما امروز باید به افتتاح طرح‌های ورزشی، چون ورزشگاه پارس، کاشت ۳۰۰ چمن مصنوعی، احیای ورزشگاه شهید دستغیب افتخار کنیم و در دهه فجر امسال هم شاهد افتتاح سالن شش هزار نفری شیراز خواهیم بود و نباید با بوجود آمدن یک مشکل، تمامی سعی و تلاش یک مجموعه را زیر سوال ببریم و سیاه نمایی کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش استان یک رشد همه جانبه را در ۴ سال گذشته تجربه کرده و در همه حوزه‌ها به ویژه عمرانی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته ایم، افزود: واقعا تاسف می‌خورم که در اتفاقات ورزشگاه پارس شیراز، عده‌ای با دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای، سعی داشتند تمام تلاش‌های این چند سال اداره کل ورزش و جوانان فارس، برای بهره برداری از آن را زیر سوال ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: امروز فارس با داشتن ۱۳۰ نهاد مردم نهاد در حوزه جوانان، نظر سازمان کنفرانس اسلامی را به خود جلب کرده و در توسعه ورزش همگانی، رتبه نخست کشور را بدست آوردیم.

کامیاب در ادامه بیان کرد: ادارات کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان فارس باید از قهرمانان، ورزشکاران، مربیان و داوران نخبه خود بخاطر رشادت‌هایی که در مسابقات بین المللی دارند محافظت کند، چون آن‌ها سرمایه‌های ملی هستند.

در ادامه این جلسه سالاری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: شعار ما در حوزه ورزش بر اصل برنامه مداری و گفتمان استوار است و در پی استفاده از مشارکت حداکثری و شادی و نشاط جامعه در برنامه راهبردی که طراحی شده، هستیم.

سالاری با اشاره به اولویت بندی هیات‌های ورزشی بیان کرد: ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم، اما عدالت به معنای مساوی بودن نیست و تلاش هیات‌ها بر اساس عملکردی که داشتند ارزیابی شده و نباید فراموش کنیم در کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، سهم استان فارس ۴ درصد و سهم مدال آوری فارسی‌ها از مجموع نشان‌های کسب شده، ۱۰ درصد بود، با این وجود فارس با داشتن منابع انسانی بهتر سزاوار نتایج درخشان تری است.

نخستین جلسه مسئولان هیات‌های ورزشی استان فارس در سال ۹۷ برگزار شد.

در این جلسه که تمامی روسا و نواب رییس هیات‌های ورزشی استان فارس حضور داشتند بر رشد هر چه بیشتر ورزش و استفاده از همه پتانسیل‌های موجود تاکید شد.

در این جلسه روسای هیات‌های ورزشی استان فارس از مشکلات و موانع پیش رو سخن گفتند و قرار شد با توجه به اولویت‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان برای هیات‌ها تعریف کرده، در خصوص آن‌ها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ن

جلسه روسای هیات‌های ورزشی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.