شهرداری ماهشهر در دقایق پایانی، مغلوب انگیزه بازیکنان قشقایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز یک دیدار به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و تیم قشقایی موفق شد میهمان خود شهرداری ماهشهر را با نتیجه ۲-یک شکست دهد.

در این بازی ابتدا جواد عباسی در دقیقه ۱۳ نیمه نخست قشقایی شیراز را پیش انداخت، ولی خیراله ویسی آرا در دقیقه ۸۵ نیمه دوم گل تساوی شهرداری ماهشهر را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و رسول بهاروندی در ثانیه‌های پایانی گل پیروزی بخش نماینده فارس را وارد دروازه شهرداری ماهشهر کرد و سه امتیاز شیرین را به هواداران شیرازی هدیه کرد.

ابراهیم طالبی در پایان این بازی گفت: پیش از این مسابقه تیم ماهشهر را آنالیز کرده بودیم و نکات فنی به بازیکنان گفته شده بود و تا دقایق پایانی، بازی خوب پیش می‌رفت که روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم، ولی خوشحالم که تلاش بازیکنان نتیجه داد و موفق شدیم گل پیروزی بخش را در دقیقه ۹۰ به ثمر برسانیم.

نماینده فارس با این برد و ۱۰ امتیاز، پیش از برگزاری بازی‌های روز یکشنبه، در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های قشقایی و فجر شهید سپاسی شیراز، یکشنبه هشتم مهرماه برگزار کننده شهرآورد شیرازی‌ها خواهند بود.
انتهای پیام/ر

پیروزی شیرین قشقایی شیراز مقابل شهرداری ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.