تیم خلیج فارس شیراز با برد برابر تیم توکلی داراب به قهرمانی رقابت‌های فوتبال زیر ۱۵ استان فارس دست یافت.

خلیل حاجی پور مسئول کمیته رقابت‌ها و باشگاه‌های هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در این مسابقات ۱۰ تیم در مرحله نخست به صورت مجتمع در دو گروه با هم رقابت کردند که در نهایت ۴ تیم به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله به صورت حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم خلیج فارس شیراز و توکلی دارب توانستند به دیدار پایانی صعود کردند.

وی افزود: در بازی نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال کشور، خلیج فارس شیراز با غلبه بر توکلی داراب، با اقتدار و بدون گل خورده، قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و جواز حضور در مسابقات زیر ۱۵ سال کشور را بدست آورد.

مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال فارس با اشاره به دو برابر شدن حضور تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها، از حمایت‌های ریاست محترم هیات فوتبال استان، غلامعلی هنرپیشه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم هر سال شاهد ارتقاء کیفیت هر چه بیشتر این بازی‌ها باشیم.

در مراسم اهدا این مسابقات، ریاست هیات فوتبال استان فارس، فرماندار سروستان، روسای هیات فوتبال شهرستان‌های استان، شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای اداری شهرستان سروستان حضور داشتند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یادش بخیر
آخرین اخبار