شهرآورد شیرازی‌ها در لیگ دسته یک فوتبال بسود قشقایی به پایان رسید.

قشقایی، پیروز شهرآورد شیرازی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز یک دیدار به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و تیم قشقایی با یک گل مقابل همشهری خود فجر شهید سپاسی به برتری رسید.

تک گل پیروزی بخش قشقایی را محمد جواد عباسی در دقیقه ۶۰ نیمه دوم، وارد دروازه پیمان سلمانی سنگربان فجر کرد.
قضاوت این بازی را ابوالفضل قربانی و کمک هایش حمیدرضا افشون و سیاوش باقرنژاد بر عهده داشتند.
از نکات حاشیه‌ای این مسابقه می‌توان به قطع برق ورزشگاه پارس در دقیقه ۶۳ اشاره کرد که پس از گذشت شش دقیقه مشکل حل شد، اما در دقیقه ۸۰ باز هم با کم شدن نور ورزشگاه پارس، داور این دیدار، بازی را متوقف کرد و پس از گذشت یکساعت و برطرف شدن مشکل نور و استاندارد مورد نظر داوران، این مسابقه از سر گرفته شد.
ابراهیم طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ضمن تمجید از بازی شاگردانش گفت: با توجه به شهرآورد غم انگیز هفته گذشته استقلال و پرسپولیس، شهرآورد خوبی را از جانب دو تیم شاهد بودیم و تا دقیقه ۸۳ که تیم قشقایی با یک گل از حریف پیش بود، همه چیز طبق خواسته ما پیش رفت، اما قطع ناگهانی برق را پیش بینی نکرده بودیم.

سرمربی قشقایی ادامه داد: امیدوارم قطع برق ورزشگاه اتفاقی بوده باشد و مسئولان برگزاری باید برای بازی‌های بعدی مشکل را حل کنند و دیگر شاهد بروز این مسائل نباشیم.

وی افزود: ما امسال تصمیم گرفتیم غیر قابل پیش بینی باشیم و با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم خوب نیست، چهار برد پیاپی بدست آوردیم و پیروزی مقابل فجر را تقدیم به هواداران، کادرفنی و باشگاه می‌کنم، فقط مسئولین باید بیشتر به تیم قشقایی توجه کنند.

مجید صالح سرمربی فجر هم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از اتفاقات این دیدار گلایه کرد و گفت: بی کیفیت‌ترین شهر آورد عمرم را دیدم، مگر می‌شود اول بازی بخاطر نبود آمبولانس ۲۰ دقیقه، این مسابقه با تاخیر مواجه شود و در اواخر بازی، باز هم یک ساعت و ۳۰ دقیقه بدلیل مشکل برق، مسابقه متوقف شود و بازیکنان من از شرایط آمادگی دور شوند.

وی بیان کرد: نمی‌دانم به چه کسی گلایه کنم، اما برای استان فارس با امکاناتی که دارد خوب نیست که در این سطح، شاهد مشکلاتی از این دست باشیم، در هر صورت به تیم قشقایی و طرفدارانش تبریک می‌گویم، اما بازی شرایط مناسبی نداشت.

در پایان هفته ششم این مسابقات، قشقایی با ۱۳ امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

تیم قشقایی شیراز در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، چهارشنبه هجدهم مهرماه به مصاف میهمان خود مس کرمان می‌رود و فجر سپاسی استراحت خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم قشقایی و فجر سپاسی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.