بدنبال اتفاقات شب گذشته ورزشگاه ۵۰ هزار نفری شیراز، مدیر ورزشگاه از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور شهر آورد شیرازی‌ها میان تیم‌های قشقایی و فجر سپاسی به میزبانی ورزشگاه پارس برگزار شد که این مسابقه بدلیل قطع مکرر برق باعث وقفه‌ای یک ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای شد و سرمربیان و بازیکنان دوتیم از وضعیت موجود انتقاد کردند.

بدنبال این حاشیه‌ها، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس مدیر ورزشگاه پارس شیراز را برکنار کرد و از مردم استان فارس و هواداران شیرازی عذرخواهی کرد.

حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛   بیان کرد: در موضوع خاموشی، برق منطقه قطع شد و ارتباطی با ورزشگاه نداشت هر چند که مدیر ورزشگاه باید ژنراتور‌ها را چک می‌کرد.

برکناری مدیر ورزشگاه پارس شیراز

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: در خصوص نصب تابلوها، کم توجهی و بی دقتی از جانب مدیریت ورزشگاه بوده چراکه این کار باید در روز‌های گذشته یا بعد از بازی انجام می‌شد و جای تعجب دارد که چگونه مسئولین ورزشگاه اجازه ورود جرثقیل را داده اند.

وی ادامه داد: با اتفاقات ناخوشایند شب کذشته و بدلیل عدم مدیریت صحیح درست تصمیم بر کنار گذاشتن مدیر ورزشگاه پارس گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: جای تاسف است که با داشتن چنین ورزشگاهی به دلیل عدم مدیریت درست باید شاهد حواشی باشیم.

کامیاب در پاسخ به اینکه به چه دلیل ورزشگاه پارس را به هیات فوتبال شیراز تحویل نداده اید، گفت: چند هفته از شروع لیگ گذشته و بازی‌ها در ورزشگاه پارس برگزار می‌شود که نشان از تحویل این ورزشگاه به هیات فوتبال است.

کامیاب افزود: این وظیفه هیات فوتبال است که وضعیت ورزشگاه را قبل از بازی رصد کند نه اینکه ورزش و جوانان استان فارس در خصوص وضعیت ورزشگاه نیز ورود کنند، زیرا این ورزشگاه در اختیار هیات فوتبال استان قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به امتقاد سرمربیان تیم‌های قشقایی و فجر در خصوص قطع ورزشگاه پارس گفت: مصاحبه بعد از بازی باید دارای چارچوب باشد نه اینکه سرمربی مشکلات خود را به گردن دیگران بیندازد.

انتهای پیام/ن

مدیر ورزشگاه پارس شیراز برکنار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار