عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امارات کشوری جنگ زده است و این کشور امنیت لازم برای برگزاری جام ملت ها را ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حمله پهبادی شب گذشته ( شنبه ) نیرو های مبارز یمنی به فرودگاه دبی که در ادامه نیز افزایش خواهد یافت، زنگ خطر بزرگی برای مسئولان اماراتی است ، زیرا آنها میزبان جام ملت های آسیا 2019 هستند و احتمال دارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را از آنها گرفته و به کشور دیگری اعطا کند.

امارات  که با عربستان سعودی وارد جنگ با یمن شده است، این روز ها از لحاظ امنیتی دچار مشکل است و احتمال شدت گرفتن حملات یمنی ها در روز های آتی وجود دارد و به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا  ( AFC ) باید به دلیل حفظ شرایز جانی بازیکنان و هواداران تصمیم دیگری را اتخاذ کند و باید دید این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

AFC بارها با همین ادعا و با درخواست عربستان سعودی میزبانی برخی کشور ها را به دلیل شرکت در جنگِ فرا مرزی، داخلی و همچنین به بهانه نا امنی برگزاری رقابت های فوتبال میزبانی کشور های مختلف را تعلیق کرده و مانع برگزاری این دیدار ها شده است.

در شرایط کنونی، مسئولان فوتبال ایران باید در اقدامی مقابله به مثل و البته طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا مراتب اعتراض خود را به برگزاری جام ملتهای آسیا در امارات اعلام کنند، چرا که این کشور در حال حاضر از لحاظ امنیتی دچار مشکل است.

برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: با توجه به تنش های امارات با دیگر کشور ها و تجاوز به یمن و مناقشه بین این 2 کشور و حمله مبارزان یمنی به امارات، باید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تیم های مختلف در این کشور تضمین امنیت بدهد.

طالقانی ادامه داد: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) نباید یکطرفه قضاوت کند و با توجه به اینکه در امارات جنگ است، این کشور امنیت لازم برای برگزاری جام ملت ها را ندارد و یک کشور جنگ زده است و امنیت جام ملت ها به خطر افتاده و باید کنفدراسیون آسیا چاره ای در این باره بیاندیشد.


بیشتر بخوانید:

ادامه مذاکرات کی‌روش با فدراسیون ایران به بعد از جام ملت‌های آسیا موکول شد

زمان بازگشت کی روش به ایران مشخص شد

میزبانی امارات در جام ملت‌ها به خطر افتاد/ جنگ زده ها صلاحیت میزبانی ندارند


انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نا امنی در کشور امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
بهترین راه ضربه زدن به دشمنان ما همین است .
آخرین اخبار