دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر، امروز ( شنبه ) برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، امروز ( شنبه ) 3 دیدار برگزار می شود که استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن می رود - سایپا در تهران میزبان نفت مسجد سلیمان است و شاگردان وینفرد شفر در استقلال به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

پس از حمله تروریست‌ های الاحواز به سمت جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز و مردم که سبب به شهادت رسیدن چند تن شد، اخباری مبنی بر لغو دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان شنیده می شد که عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان  در این باره گفت: تا این لحظه خبری مبنی بر لغو بازی از سوی مسئولان مربوطه به دست ما نرسیده است و در صورتی که قرار باشد تغیری در روند برگزاری بازی ایجاد شود، به طور حتم اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

بر همین اساس و برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و او در این باره بیان کرد: دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان امروز ( شنبه ) برگزار می شود و مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

همچنین باشگاه ذوب آهن اصفهان بیان کرد که مشکلی برای دیدار با استقلال خوزستان ندارد و از ساعت 18:45 در ورزشگاه غدیر مقابل آبی پوشان بازی می کند.

گفتنی است، استقلال خوزستان پس از گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ با کسب 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و ذوبی ها با 2 برد - دو باخت و 2 تساوی و کسب 8 امتیاز در رده هشتم جدول هستند.


بیشتر بخوانید :

ستاره استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی می کند

پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها

یزدی: چالش‌های استقلال خوزستان هفته به هفته برطرف می‌شود/ دلفی در اروپا پیشرفت می‌کند


انتهای پیام/

دیدار شاگردان نمازی و یزدی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار