افزایش ابر و وزش باد در اکثر مناطق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: امروز و فردا در اکثر مناطق استان هوای صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

حجت الله علی عسگریان کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار داشت : بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو نسبتاً ناپایدار بر روی استان در سه روز آینده است.

وی بیان داشت : بر این اساس امروز آسمان در اکثر مناطق استان صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی ‌می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد : در مناطق غربی و جنوبی استان رگبار های پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد : کمینه دمای هوا در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت.

‌علی عسگریان با بیان اینکه امروز و فردا هوای صاف ، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، اظهار داشت : روز دوشنبه هوا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هوای تمامی شهرستان های اصفهان به غیر از نجف آباد که کمی ابری است ،‌ صاف پیش بینی شده است ، اضافه کرد : امروز خنک ترین درجه هوا مخصوص فریدونشهر و روی ۱۹ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/م

وقوع رگبارهای پراکنده در مناطق غربی و جنوبی اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار