فرماندار روانسر گفت: در آتش سوزی های امسال پنج هکتار از عرصه های منابع طبیعی دچار حریق شده که در مقایسه با سال گذشته 80 درصد کاهش نشان می دهد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین ویسمرادی فرماندار روانسر گفت : از اواخر خرداد ماه تاکنون 2 فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های شهرستان روانسر رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد کاهش نشان می دهد.

وی گفت : این آتش سوزی ها در جنگل های بخش شاهو و در حوزه روستاهای 'لورابی' و 'قوری قلعه' رخ داده است.

فرماندار روانسر در مورد روند بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله 21 آبان سال گذشته نیز گفت: 609 واحد خسارت دیده شهری و روستایی برای دریافت تسهیلات با بانک های عامل عقد قرار داد انجام داده اند.

ویسمرادی اضافه کرد: 486 واحد در مرحله آرماتور و فونداسیون و 310 واحد در مرحله سقف و 252 واحد نیز در مراحل پایانی ساخت و ساز است.

وی امنیت، سلامت و ایمنی را سه مقوله مهم در مواقع بحران عنوان کرد و گفت: با مدیریت درست و اصولی امکانات و تجهیزات در شرایط بحرانی، می‌توان از وقوع بسیاری از تلفات و خسارت‌ها جلوگیری کرد.

وی با تقدیر از تلاش دستگاه های عضو ستاد بحران این شهرستان در یک سال گذشته از تمام دستگاه های عضو ستاد بحران خواست با بررسی امکانات موجود نسبت به تامین کمبودها و به روز کردن تجهیزات مورد نیاز خود و همچنین آموزش کارشناسان اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/د

وقوع 2 فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل های شهرستان روانسر

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.