رئیس کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت:دشمن از تنها راهی که می‌تواند به کشور ضربه بزند بحث مسائل اقتصادی است ودر حال حاضر نیز به دنبال نقشه‌های شوم خود از این طریق است که ناکام خواهد ماند.

مسائل اقتصادی عاملی برای ضربه دشمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جلسه فصلی روسای ادارات کمیته امداد استان ضمن تسلیت ایام محرم به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: تعداد شهدای ترور در کشور ما ۱۵ هزار نفر است و این نشان‌دهنده این است که اقدامات تروریستی و ضدانقلابی در کشور ما تازگی ندارد.

وی بابیان اینکه کشور ما گردنه‌ها و پیچ‌های تاریخی زیادی را تاکنون پشت سر گذاشته و خواهد گذاشت، افزود: دشمن از تنها راهی که می‌تواند به کشور ضربه بزند بحث مسائل اقتصادی است و در حال حاضر نیز به دنبال نقشه‌های شوم خود از این طریق است و انشا الله در این مسیر ناکام خواهد ماند.

وی تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون هرچقدر تحریم در جامعه بوده برای کشور برکت بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بر جهادی کار کردن و تلاش شبانه‌روزی امدادگران کمیته امداد تأکید کرد و گفت: برکتی که در زندگی خودداریم به دعای خیر مددجویان است.

وی در ادامه مددکاران را رکن اصلی کار در کمیته امداد دانست و افزود: مددکاران باید بتوانند باایمان دینی و به‌کارگیری ظرفیت تک‌تک اعضای خانواده مددجو توانمندسازی آن‌ها را در تمامی عرصه‌ها پیگیری کنند و از مشکلات مسکن، درمانی و دیگر مشکلات مددجویان باخبر باشند تا نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.

صادقی خطاب به مدیران و روسای ادارات شهرستان‌های استان گفت: قدر کار خود را بدانید و فضای معنوی و عاطفی را در اداره ایجاد کنید و دیدگاه شما در اداره باید دیدگاه پدرانه باشد و از این فرصت مهم در جهت خدمت‌رسانی به محرومان بهره ببرید و بدون شک نتیجه کار خیر خود راخواهید دید.

انتهای پیام/ح

مسائل اقتصادی عامل ضربه زدن دشمن به کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار