مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: عملکرد کلی کادرفنی و یزدی خوب بوده و تا زمانیکه مدیرعامل باشم ، یزدی سرمربی تیم است و از او حمایت کامل می کنم.

امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست 6 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد: بازی خوبی بود اما داوری تعریف چندانی نداشت و یک  پنالتی بحث بر انگیز سبب شد تا آرامش تیم مان برهم بریزد. کارشناسان بهتر می توانند صحبت کنند اما بحث برانگیز تر از پنالتی تراکتور، صحنه ای بود که برای ما پنالتی نگرفت و به دلیل اینکه تیم جوان و 16 - 17 ساله ای داریم، شکست خوردیم.

او افزود: جو داخل ورزشگاه هم بر ضد بازیکنان بود و تمامی موضوعات دست به  دست هم داد تا با بازی خوبی که ارائه دادیم اما شکست  خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم اما از عملکرد بازیکنان و کادرفنی راضی هستم. تا زمانیکه مدیرعامل استقلال خوزستان باشم ، یزدی سرمربی تیم است و از او حمایت کامل می کنم.

سلطانی ادامه داد: عملکرد کلی کادرفنی و یزدی خوب بوده و همچنان از او حمایت خواهیم کرد و کار او راضی کننده است. تیم ما یک سوم هزینه یک بازیکن تراکتورسازی است اما تیم ما خوب بازی کرد و بازی جانداری بود اما متاسفانه روی چند اتفاق گل خوردیم و متحمل شکست شدیم. درست است نتیجه رقم خورده خوب نبوده اما شجاعت خوبی برای بازی مقابل تیم خوب تراکتورسازی وجود داشته باشد که نکته قابل توجهی است.

مدیرعامل استقلال خوزستان در پایان در خصوص وضعیت دلفی گفت: یونس پنج شنبه هفته پیش به تهران آمد و در سفارت هلند حاضر شد و فکر می کنم 6-7 روز دیگر روادید او صادر شود و به هلند برود. هنوز 10 میلیارد تومان پول رضایت نامه را از باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند دریافت نکردیم و زمانیکه قرارداد نهایی شود، این مبلغ را دریافت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

ماجرای شکایت استقلالی ها از باشگاه پرسپولیس چه بود؟

آیا انتشار قرارداد های فوتبالیست ها قانونی است؟

پرونده دیدار‌های جنجالی لیگ برتر به کمیته انضباطی رسید

گروه ناخالص به ظاهر ملی در استادیوم‌های فوتبال!


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره حضور دلفی در هلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار