مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به احتمال زیاد راهی پایتخت می شود و مدیرعامل تیم تهرانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپیدرود رشت و کسب نخستین برد در لیگ برتر، آبی های دیار کارون با کسب 6 امتیاز از 5 بازی در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند و امیدوارند با کسب امتیاز در بازی های بعدی، در لیگ حرفی برای گفتن داشته باشند.

پیش از دیدار استقلالی های دیار کارون و نماینده رشت، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گفته می شود، امیر سلطانی، مدیرعامل استقلال خوزستان با اعمال تغییر و تحولات مدیریتی‌ در یکی از باشگاه‌های تهرانی، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شود اما او در گفتگو با رسانه ها در این باره خاطرنشان کرد: در حال حاضر در خدمت استقلال خوزستان هستم و تا وقتی در اینجا حضور دارم، تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا تیم به موفقیت برسد و ترجیح می‌دهم در مورد سایر مسائل فعلا صحبتی نکنم.

همچنین یعقوب پیری، سرپرست استقلال خوزستان در این باره بیان کرد: در خصوص حضور سلطانی در تیم دیگری اطلاع ندارم و فقط در رسانه ها در این خصوص مطالبی خوندم. در جریان این موضوع نیستم و بهتر است از مدیرعامل تیم پیگری کنید.

گفتنی است، استقلال خوزستان با هدایت داریوش یزدی در 5 بازی نخست رقابت های لیگ برتر، یک برد، یک باخت و متحمل 3 شکست شد و باید در چارچوب هفته ششم مقابل پیکان تهران قرار بگیرد.

این دیدار از ساعت 20:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

استقلال‌های شماره ۲ پاداش گرفتند

ستاره ۴۰ میلیون تومانی همچنان آقای گل لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان ۲ - سپیدرود رشت صفر/ شمالی‌ها دست خالی جنوب را ترک کردند


انتهای پیام/

سلطانی، مدیرعامل تیم لیگ برنری می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار