یونس دلفی، ستاره جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان قرار است هفته آینده در تهران حاضر شود و به سفارت هلند برود.

ستاره استقلالی ها هفته آینده به سفارت هلند می رود

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش یونس دلفی در ترکیب استقلال خوزستان، تیم ملی جوانان و امید، باشگاه‌های بشیکتاش ترکیه و پی اس وی آیندهوون درصدد جذب این بازیکن بودند، اما باشگاه ترکیه‌ای در ابتدا از جذب بازیکن ایرانی صرف نظر کرد و حالا تیم هلندی، درخواست رسمی خود را برای جذب دلفی به باشگاه استقلال خوزستان ارسال کرده است.

پس از این اتفاق، امیر سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان زمانی که دلفی در تیم امید بود، از فدراسیون فوتبال و حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید درخواست کرد تا او پس از پایان دیدار تیم‌های ایران و عربستان در چارچوب نخستین بازی گروه ششم (F.) در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و به دلیل روادید ۱۰ روزه این بازیکن به هلند برود تا پس از تایید و انجام مراحل اداری، به جمع لژیونر‌های ایران اضافه شود، اما با مخالفت کرانچار و استیلی همراه شد تا مهلت روادید او به پایان برسد و حدود ۲ ماه دیگر در فوتبال ایران ماندنی شود.

اکنون طبق اعلام مدیران باشگاه جنوبی، دلفی هفته آینده به تهران می‌آید تا در سفارت هلند حاضر شود و پس از انجام مراحل اداری، روادید خود را دریافت کند.

مسئولان باشگاه پی اس وی آیندهوون به شدت خواهان جذب بازیکن جوان ایرانی استقلال خوزستان هستند و باید دید این انتقال چه زمانی قطعی خواهد شد. تیم هلندی برای دریافت رضایت نامه دلفی حدود ۷ میلیارد تومان به استقلال خوزستان داد.

البته دلفی مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و صنعت نفت آبادان در جام حذفی بازی خواهد کرد و سپس به هلند می‌رود.

دلفی جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ۱۵ سال سن است و همچنین یکی از جوانترین گلزنان لیگ محسوب می‌شود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت داریوش یزدی باید در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تراکتور برود.


بیشتر بخوانید:انتقال دلفی به آیندهوون قطعی شد

چه کسی مانع انتقال ملی پوش ایران به تیم پرافتخار هلندی شد ؟

سود استقلالی‌ها از انتقال دلفی به آیندهوون چقدر است؟


انتهای پیام/

دلفی هفته آینده به سفارت هلند می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار