با بسته ورزشی شنبه 7 مهر ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، به سوژه های ورزشی چون: کرمان میزبان بانوان تنیسور کشور، حضور جودوکار سیرجانی در اردوی تیم ملی، راهیابی کاراته کاهای کرمانی به جمع ٨ تيم برتر ليگ آينده سازان كشور، اعزام 6 تنیسور کرمانی به دوره ی مربیگری بانوان در بوشهر و برگزاری مسابقات محلات، رده های سنی و پیشکسوتان در کرمان پرداخته شده است.

کرمان میزبان بانوان تنیسور کشور

مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان 7 تا 11 مهر به میزبانی کرمان برگزار می شود.

شکیبا پورتقی، مدیر برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله هفتم مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان 7 تا 11 مهر به میزبانی هیئت تنیس استان کرمان در مجموعه تنیس هتل پارس برگزار می شود.

وی افزود: 16 شرکت کننده از استان های کرمان، تهران، البرز، خراسان رضوی و سمنان با سرداوری فرانک حسنی به مدت 5 روز در مجموعه تنیس هتل پارس کرمان با هم به رقابت می پردازند.

پورتقی با اعلام اینکه قرعه کشی مسابقات ساعت 18 روز جمعه 6 مهر انجام شد، تصریح کرد: رقابت ها از ساعت 9 امروز شنبه 7 مهر ماه در مجموعه تنیس هتل پارس کرمان آغاز می شوند.

حضور جودوکار سیرجانی در اردوی تیم ملی

عباس محمودآبادی، جودوکار سیرجانی به عنوان نماینده استان کرمان در اردوی تیم ملی جودوی جوانان حضور دارد.

محمد اکبری رییس هیئت جودو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به دعوت عباس محمودآبادی، جودوکار سیرجانی به اردوی تیم ملی جودوی جوانان گفت: این اردو از 30 شهریور ماه به میزبانی تهران آغاز شده است و تا 8 مهر جاری ادامه دارد.

راهیابی کاراته کاهای کرمانی به جمع ٨ تيم برتر ليگ آينده سازان كشور

تيم كاراته تاپ اكو خاورميانه كرمان با اقتدار به جمع ٨ تيم برتر ليگ کومیته آينده سازان كشور پيوست.

محسن رشیدی، مسئول کمیته فنی هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه هفته سوم لیگ کومیته آینده سازان پسران کشور با صعود 8 تیم به مرحله بعد این رقابت ها پیگیری شد، گفت: هفته سوم این مسابقات، جمعه 6 مهر جاری در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و از گروه یک تیم های باشگاه بارانی و هیئت کاراته زنجان، از گروه 2 تیم های آراکس ارقام عسلویه و شین تو گلستان، از گروه 3 تیم های پاس قم و شیرآلات طوفان و از گروه 4 تیم های تاپ اکو خاورمیانه وآکادمی کاراته سلیمی به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعد صعود کردند.

‌وی افزود: تیم تاپ اکو خاورمیانه کرمان با ترکیب، پدرام اسدی فرد، پرهام اسدی فرد، عادل آذر نیا، طه بشاورد، مبین قنبری، مهراب مددی ماهانی، مهدی شفیعی، احد اسدی، محمد طه سلطانی، سینا ودیعتی، امیر حسین بدیعی و امیر حسین حاج ملک به مربیگری مجيد اسدی فرد، سجاد حاج غلامعلی، سعید طالبی زاده، سرمربیگری علیرضا احمدی و سرپرستی منصور انجم شعاع در این رقابت ها حضور یافته است.

رشیدی تصریح کرد: این تیم با پيروزى مقابل تیم كاراته فخر و تيم قدرتمند پارسه سازه و همچنين با شكست تیم آکادمی سلیمی به جمع هشت تیم برتر ليگ آينده سازان كشور صعود كرد و به عنوان سرگروه به دور بعد راه يافت .

وی یادآور شد: محمد خانی، وحید محمدی و مسلم امیری از داوران اعزامی استان کرمان به این دوره از رقابت ها هستند.

رشیدی ابراز امیدواری کرد: با همبستگى و تلاش مضاعف بازیکنان، در دورهاى نهايى ليگ عناوين قهرمانى براى استان كرمان كسب شود.

اعزام 6 تنیسور کرمانی به دوره ی مربیگری بانوان در بوشهر

به دنبال انجام آزمون ITN هیئت تنیس استان کرمان، زمینه حضور 6 تنیسور کرمانی در دوره ی مربیگری بانوان در بوشهر فراهم شد.

حمید روشنی، رییس کمیته آموزش و مربیان هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: آزمون ITN هیئت تنیس استان کرمان به منظور معرفی به دوره ی مربیگری بانوان در بوشهر در محل مجموعه تنیس اقبال انجام شد که در آن بیش از 10 شرکت کننده حضور داشتند.

وی هدف از انجام این آزمون را آشنایی با داوطلبان شرکت کننده در دوره های مربیگری و ارزیابی سطح بازیشان، برای معرفی به دوره ها عنوان کرد.

روشنی افزود: در پایان، پس از انجام این آزمون، نیایش میرزایی، مهشاد صالحی، ارفع زنگی آبادی، میناالسادات میرحسینی، مریم مهدی نژاد و فاطمه باقری توانستند با کسب حداقل نمره تعریف شده توسط هیئت، جواز حضور به دوره ی مربیگری بانوان در بوشهر را کسب کنند.

وی تصریح کرد: در پایان، این تعداد برای شرکت در دوره به فدراسیون تنیس معرفی شدند.

روشنی با اعلام اینکه کار تست گیری زیر نظر خودم انجام شد، از سارا کرباسی به عنوان همکار در برگزاری تست و محمد نخعی به عنوان مدیریت مجموعه تنیس اقبال تقدیر و تشکر کرد.

مسابقات محلات، رده های سنی و پیشکسوتان در کرمان برگزار می شود

رییس هیئت فوتبال شهرستان کرمان با اشاره به انجام بیش از یک هزار مسابقه فوتبال و فوتسال طی سال گذشته، از برگزاری مسابقات محلات، رده های سنی و پیشکسوتان به زودی در کرمان خبر داد.

رضا شجاعی، رییس هیئت فوتبال شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: این هیئت توانسته، بیش از یک هزار مسابقه فوتبال و فوتسال را در تمام رده های سنی از جمله: جام رمضان، لیگ کارمندان دولت، جشنواره مدارس فوتبال و جام فجر طی سال گذشته در کرمان برگزار کند که تنها در جشنواره مدارس فوتبالش، بیش از 800 دانش آموز شرکت داشتند.

وی آموزش ارتقای سطح مربیان و داوران با برگزاری کلاس های دانش افزایی و تجلیل از پیشکسوتان را از دیگر کارهای انجام شده توسط این هیئت برشمرد و افزود: مسابقات محلات، رده های سنی و پیشکسوتان نیز به زودی در کرمان برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.