فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان شناسایی و مهندم شد.

کارگاه تولید مشروبات الکلی مرگبار در خراسان شمالی مهندم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری گفت: این کارگاه که نسبت به تولید دست ساز مشروبات الکلی مرگبار اقدام و در بازار توزیع می‌کرد، توسط نیرو‌های پلیس آگاهی استان شناسایی شد.
وی اضافه کرد: در این کارگاه ۶ نفر، عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و ۲۵ نفر دیگر نیز عوامل توزیع بودند که شناشایی و دستگیر شدند.
 
سردار مظاهری با اشاره به اینکه این مشروبات دست ساز به لحاظ مواد استفاده شده، مرگبار است گفت: مسمومیت با این محصول، بسیار خطرناک است از این رو به افرادی که نسبت به تهیه این مشروب اقدام کرده اند توصیه می‌شود به هیچ عنوان آن را مصرف نکنند.
 
وی تصریح کرد: به افرادی که ازاین مشروبات استفاده کرده اند توصیه می‌شود در صورت مشاهده کوچکترین ناراحتی و علائم مسمومیت، هر چه زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.
 
فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: متاسفانه در ۱۰ روز گذشته، ۲۵ نفر در این استان در شهرستان‌های بجنورد و شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده اند که تا کنون سه نفر جان خود را از دست داده اند.
 
بر اساس این گزارش، سه نفر از افراد دچار مسومیت در کما هستند.
 
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی، تا کنون ۲ نفر از افراد برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده اند و پنج نفر هم از بیمارستان مرخص شده اند.
 
انتهای پیام / پ


جان باختن سه نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.