معاون فرهنگی سپاه گفت:اتکا به ظرفیت های داخلی رمز پیشرفت و راه حل برون رفت از مشکلات فعلی است.

راه حل برون رفت از مشکلات، اتکا به ظرفیت‌های داخلی است/ هرگاه از ولایت الهی تبعیت کردیم به پیروزی رسیدیمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛معاون فرهنگی سپاه پاسداران ولایت مداری خودباوری و اتکا به خدا و اتکا به ظرفیت‌های درونی را رمز پیروزی‌ها و پیشرفتهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و راه حل برون رفت از مشکلات موجود کشور خواند.

سردار نقدی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ولایت‌مداری خودباوری و توکل به خدا و اتکا به ظرفیت‌های داخلی درس‌های دفاع مقدس است که امروز در میدان دفاع اقتصادی می‌تواند عامل پیروزی باشد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هرگاه کشور یا قدرتی به ایران حمله کرد یا بخشی از سرزمین ایران جدا شد یا سالها و قرنها بر ملت حکومت کرد افزود: تنها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران در برابر همه ی ابر قدرت ها ایستاد و یک وجب خاک کشور را هم از دست نداد.

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد:آنچه وجود ملت ایران را طلا کرد نعمت ولایت الهی بود که انقلاب اسلامی به ارمغان آورد و ملت را قادر کرد مقابل همه ابرقدرت‌ها بایستد.

سردار نقدی افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی هرگاه و هر جا از ولایت الهی تبعیت کردیم به نتیجه رسیده و پیروز شدیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود کشور گفت: این مشکلات از انقلاب اسلامی نیست مشکلات از جایی است که حرف انقلاب را گوش نکردیم.

معاون فرهنگی سپاه گفت: به یقین ملت ایران با درسهایی که در طول ۴۰ سال گذشته گرفته کید دشمن و مسیر راه را شناخته و مشکلات آینده را از سر راه برمی‌دارد.

انتهای پیام/ش

سخنان سردار نقدی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار