️. فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت: در زمینه دستگیری سوداگران مرگ ۱۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی  فرمانده انتظامی استان  زنجان گفت: پدیده شوم مواد مخدر یکی از ابزار‌های جنگ نرم دشمن در مقابله با پیشرفت‌های جوانان این مرز و بوم است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در بحث مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ بایستی به چند موضوع اساسی توجه کرد بیان داشت: قطع کردن سه ضلع مثلث تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر از جمله راه‌های مقابله با موادمخدر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت:: مبارزه با سوداگران مرگ در تمام ایام در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار داشته و با همراهی مردم، اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

این مقام مسئول در ادامه به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ اشاره و گفت: در زمینه دستگیری سوداگران مرگ نیز ۱۳ درصد رشد داشته ایم که این موفقیت‌ها نشان از تلاش بی وقفه کارکنان در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است.

انتهای پیام/ن
 

مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.